Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:33:13 GMT

امروز مقابل ژاپن عالی بودیم/ عراق برزیل تیم های عربی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۲۷۵

امروز مقابل ژاپن عالی بودیم/ عراق برزیل تیم های عربی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالب محمد ظهر امروز سه شنبه بعداز شکست تیمش برابر ژاپن در نشست خبری به خبرنگاران گفت: قبل از این مسابقات دیدارهای دوستانه زیادی نداشتیم و کشورهای همسایه درخواست ما را رد کردند. برای این مسابقات به خوبی آماده نشدیم و امروز باید از این مسابقات خداحافظی کنیم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات خوب بود، ادامه داد: برای بازی‌های بعد روی استراتژی جدید تمرکز خواهیم کرد و می‌کوشیم تا در مسابقات آینده تجربه بیشتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال ما به آینده امیدواریم و می خواهیم نتایج خوبی بگیریم.

طالب محمد با تاکید بر اینکه به تیمم بابت بازی خوبی که انجام داد تبریک می‌گویم، ادامه داد: عراق برزیل تیم های عربی است. امروز بازی خوبی داشتیم و داور نیز اشتباهاتی داشت.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری این بازی نیز گفت: عملکرد داور را نقد نمی کنم، اشتباهات داور نیز امروز عمدی نبود. داور هم انسان است و می‌تواند اشتباه کند.

وی در خصوص مقصران حذف تیمش نیز گفت: تمام مسئولیت شکست تیم عراق را برعهده می‌گیرم. ما در طول بازی از لحاظ آماری پا به پای ژاپن جلو رفتیم و کم نیاوردیم.

وی ادامه داد: امروز موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی خوش شانس نبودیم.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 4644501

منبع: مهر

کلیدواژه: ژاپن عراق فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C

* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D

* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطر قهرمان جام ملت های آسیا شد (+فیلم و عکس) ژاپنی ها بعد از شکست برابر ایران مثل یک سامورایی عذرخواهی کردند (+فیلم)

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم