Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک راهور فاتب از یک مورد تصادف منجر به فوت در منطقه ۲۲ خبر داد.

گفتنی است؛ این حادثه ساعت ۱۵:۴۵ درموقعیت شمال به جنوب آزادگان قبل از بزرگراه شهید فهمیده رخ داده است.

همچنین؛ این تصادف بین یک دستگاه سواری تیبا، کامیونت خاور و کارگر شهرداری رخ داده که علت آن در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،حسینی گفت: شهردار کلان‌شهر شیراز هم در بازدید مدیران شهری از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شیراز، ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی، تقاطع جام جم و دوربرگردان اردیبهشت گفت: برای استفاده بهینه از زمان عملیات اجرایی پروژه‌های مهم و تأثیرگذار، راه‌اندازی نوبت شب در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن اسدی بابیان اینکه فاز نخست پروژه پیست دوچرخه‌سواری کوهستان تا کوه نور در هفته دولت را تکمیل خواهیم کرد، افزود: فضایی مفرح، تفریحی، گردشگری و دل‌نشین در مسیر این پروژه پیش‌بینی‌شده است.
شهردار شیراز تصریح کرد: ازآنجاکه شیراز در سال ۲۰۲۴ به‌عنوان پایتخت محیط زیست آسیا انتخاب‌شده، این پروژه می‌تواند یکی از مصادیق و نماد شیراز به‌عنوان پاک‌ترین شهر آسیا باشد.
وی همچنین به روند اجرای سایر پروژه‌های مورد بازدید ازجمله پروژه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: این بزرگراه از شمال غرب به شمال شرق طراحی‌شده و محور شمالی این پروژه طی ماه‌های آینده بازگشایی و مکمل محور جنوبی خواهد شد.
به گفته اسدی، با اتمام تقاطع جام جم نیز رینگ ترافیکی در این مسیر تکمیل خواهد شد.
او اجرای پروژه تقاطع جام جم را نیز حاصل توافق و تعامل با رئیس رسانه ملی، مدیران استانی و شهری فارس و شیراز دانست و گفت: با اتمام دیوار، پروژه تقاطع جام جم اجرا خواهد شد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز اضافه کرد: به دلیل اهمیت موقعیت مکانی صداوسیما، تلاش کردیم پروژه با مهندسی ارزش و حداکثر استفاده اجرایی شود و تلاش خواهیم کرد تا کمتر از یک سال به بهره‌برداری برسد.
شهردار شیراز پیمانکار این تقاطع را سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شیراز معرفی کرد و گفت: این پروژه، یکی از مهم‌ترین پروژه‌هاست و نوبت شب به‌صورت کامل در آن تداوم خواهد داشت.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز نیز اظهار کرد: به دلیل فنی بودن پروژه ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی تصمیم گرفته شد تعداد تونل‌ها اضافه شود.
رضا محمدیان در خصوص پروژه دوربرگردان اردیبهشت هم خاطرنشان کرد: جانمایی این دوربرگردان به دلیل محدودیتی که باغ‌های حاشیه و عرض بولوار چمران، مباحث ترافیکی و وجود دو بیمارستان دارد، با مشاور به بحث و بررسی گذاشته شد و نهایتاً تصمیم گرفته شد که یک ضلع این دوربرگردان در جوار رودخانه اجرا شود و به همین دلیل عملیات اجرایی به فصل خارج از فصل بارندگی انتقال داده شد.
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در بازدید از پروژه پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شیراز اظهار کرد: این پروژه به طول ۳۱کیلومتر از مسیربزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در منصورآباد آغاز می‌شود و به سمت جوادیه و بام سبز می‌رسد و فضای استراحت برای دوچرخه‌سواران در این مسیر پیش‌بینی‌شده است.
محمود صفایی اضافه کرد: فاز بعدی آن روی به روی پمپ‌بنزین اکبرآباد طراحی‌شده که در حوزه استحفاظی منطقه ۶ اجرایی می‌شود و از دریاچه تا زیباشهر و نهایتاً در کوه نور توسط شهرداری منطقه ۳ اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: فاز نخست این پروژه تا پایان نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسد.
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز بابیان اینکه فاز دوم این پروژه تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: این پروژه، بزرگ‌ترین پروژه تفریحی گردشگری مسیر دوچرخه‌سواری در کشور خواهد است که استاندارد‌های لازم را به همراه خواهد داشت.
صفایی ادامه داد: مسیر کاملاً ایمن است و با همکاری دوچرخه‌سواران استان طراحی‌شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز با اشاره به پروژه ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عنوان کرد: ضلع غرب به شرق این پروژه به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی ضلع شرق به غرب آن در حال انجام است.
محمد امین اظهار با بیان اینکه با راه‌اندازی نوبت شب، در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای افزایش ایمنی، کاهش خطرات احتمالی و کاهش ریسک در پروژه، تصمیم گرفته شد به‌صورت پله‌پله از قسمت فوقانی خط الرأس کوه خاک‌برداری انجام شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تأکید کرد:همه تلاش ما اتمام پروژه هم‌زمان با هفته دولت در سال جاری است.
شهردار منطقه ۳ شهرداری شیراز هم در خصوص پروژه پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شیراز گفت: بیش از ۵ کیلومتر با عرض ۲ مترمربع از این پروژه در منطقه ۳ واقع‌شده و به فاصله هر ۶ مترمربع، یک ستون برق تعریف شده است.
سید محمدجواد افضلی با بیان اینکه شرکت عمران گستر دیاکو در حال اجرای طرح است، عنوان کرد: ۲۸ قرارداد منعقدشده و اکنون در حال تجهیز کارگاه‌ها هستیم.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در بازدید از پروژه تقاطع جام جم بیان کرد: برای اجرای این پروژه حدود ۲۵۰۰ مترمربع از زمین صداوسیما تملک شده، یک دیوار به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع متوسط ۴ متر احداث خواهد شد و یک راست‌گرد به سمت شهید سلیمانی و ۲ پل از کوهسار به سمت دروازه قرآن و برعکس اجرایی خواهد شد.
علی حسین عباسی در رابطه با پروژه دوربرگردان اردیبهشت هم گفت: این پروژه ۹ شفت-ستون دارد که سومین شفت ستون در حال اجراست و با اداره برق برای ستون چهارم هماهنگی انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۴ شفت در رودخانه اجرایی خواهد شد و احتمالاً تا ۴۵ روز آینده شفت‌ها به پایان برسد.
مدیر پروژه ارتفاعات شهرداری شیراز نیز در بازدید از پروژه پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شیراز- کمربندی جوادیه بام سبز گفت: مسیر کلی دوچرخه‌سواری از محور کوهستانی و کوهسار آغاز و به ۷ قسمت تقسیم‌شده است.
ابراهیم خداشناس افزود: این پروژه از کوهسار تا منصورآباد، منصورآباد تا جوادیه، جوادیه تا بام سبز، بام سبز تا دریاچه مصنوعی و از دریاچه تا کمپ زیباشهر و نهایتاً از زیباشهر تا کوه نور جمعاً به طول ۳۱، ۵ کیلومتر طراحی‌شده است.
وی اضافه کرد: بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه تا انتهای شهریورماه به طول ۱۲ کیلومتری به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی نزدیک خواهد شد.
مدیر پروژه بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی هم در این بازدید گفت: در ۳ جبهه ازجمله ترانشه برداری و بتن‌ریزی در بخشی از این مسیر به‌صورت ۲ نوبت در حال اجرای عملیات هستیم و تا پایان فروردین‌ماه، ناوگان کاملی از ماشین‌آلات و نیروی انسانی در محل پروژه مستقر خواهد شد.
مهدیان عنوان کرد: نزدیک به ۱۳ دستگاه سنگین و ۸۰ نیرو در نوبت در حال فعالیت هستند.
مدیر پروژه بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی گفت: کمتر از یک سال آینده با بهره‌برداری این پروژه، حرکت خودرو‌ها و عابرین پیاده در بلوار چمران ایمن‌تر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • راه شهید فهمیده ادامه دارد
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به سرلشکر شهید زاهدی
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی»
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎