Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد سعید امیری رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر اظهار کرد: در پی وصول چندین گزارش مبنی بر سرقت اموال مسافران در حوالی عوارضی تهران-قم که چادر برپا می‌کردند تا ساعاتی استراحت کنند، موضوع در دستور تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

در بررسی‌های پلیس مشخص شد سارقان با استفاده از تیغ موکت بری در ساعات ابتدایی صبح که مسافران در خواب عمیق بودند برای پاره کردن چادر و سرقت گوشی و اموال قیمتی آن‌ها اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم از چند شب گذشته آغاز شد که نهایتا بامداد امروز سه سارق جوان سابقه دار در حالی که تیغ به دست نزدیک چادر بودند دستگیر شدند که صبح امروز با دعوت مالباختگان مشخص شد همان سارقانی هستند که اقدام به سرقت می‌کردند.

سرگرد سعید امیری در خاتمه اشاره کرد: متهان در حواشی تهران سکونت دارند و در ساعات بامدادی با خودرو خود در حوالی عوارضی تردد می‌کردند و پس از انتخاب سوژه‌های خود دست به سرقت می‌زدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیاه چادر و نوروزگاه های عشایری برای عرضه محصولات لبنی، تولیدی و صنایع‌دستی همچنین نمایش موسیقی، آیین، آداب و رسوم عشایر برای گردشگران نوروزی در ورودی شهر‌ها و نقاط گردشگرپذیر و دیدنی داخل شهر‌ها راه‌اندازی شده است . 

 نوروزگاه‌های سراسر خوزستان برای استقبال و پذیرایی از مسافران نورورزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ دایر هستند.

برپایی نوروزگاه‌ها در سطح کشور در سال‌های اخیر در حوزه عشایر مطرح شده که یکی از اهداف راه اندازی آنها مکانی برای استراحت موقت رانندگان و مسافران برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است.

فضای تفریحی و متنوع در سیاه چادر‌ها برپا شده تا مسافران و گردشگران در آن استراحت کنند و مسیر سفر را با هوشیاری بیشتر ادامه دهند و از خطرات جاده‌ای کاسته شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 
 

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • سوپرایز مردم در چالوس؛ باد چادرها را با خود برد | فیلم
  • ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد
  • اسکان بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان نهبندان
  • رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم در ماندگاری اقامت در گیلان
  • برپایی ۳۸ سیاه چادرعشایری در خراسان جنوبی برای استقبال از مسافران نوروز
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان