Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@07:16:41 GMT

تجمع هواداران پرسپولیس گسترده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۴۴۶

تجمع هواداران پرسپولیس گسترده شد

به گزارش جهان نيوز، هواداران پرسپولیس که از رفتن برانکو ایوانکوویچ از این تیم بسیار ناراحت هستند صبح امروز مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به مدیریت باشگاه در این زمینه نشان دهند.

* تجمع هواداران پرسپولیس که با ۱۰۰ نفر شروع شده بود ظهر امروز به ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر رسیده است تا باعث سلب آسایش همسایگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* هواداران پرسپولیس که رفتن برانکو را در بی تدبیری هیأت مدیره این باشگاه می‌دانند شعارهایی را علیه ایرج عرب و سایر مدیران پرسپولیس سر می‌دهند.

* برانکو ایوانکوویچ با وجود جدایی از پرسپولیس همچنان مورد تشویق آنها قرار می‌گیرد.

* یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس هنگام حضور در خیابان منتهی به ساختمان باشگاه با هواداران روبرو شد که سبب برخورد فیزیکی آنها با وی شد. دخالت نیروی انتظامی سبب شد تا این درگیری پایان یابد. کپی متن خبر برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس هواداران پرسپولیس

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس هواداران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، اولین تمرین پرسپوليس روز گذشته  در استادیوم  شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپوليس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپوليس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد