Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:54:11 GMT

داورزنی: از استعفای رئیس هیأت مدیره استقلال بی خبرم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۵۲۹

داورزنی: از استعفای رئیس هیأت مدیره استقلال بی خبرم

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره خبر استعفای رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از این موضوع بی خبرم و قاعدتاً استعفای سعادتمند باید در هیأت مدیره باشگاه مطرح شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی افزود: ورزش کشور خوشبختانه در سایه آرامش توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند و تداوم این آرامش به خصوص در فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس موضوع مهمی است که همگان باید برای تداوم آن همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری

خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری ساری با زیربنای ۲۵۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان توسط حسین طاهری مربی با اخلاق استان به بهره‌برداری رسید.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این آئین گفت: یکی از راه‌های موفقیت در ورزش، استفاده از زیرساخت‌های ورزشی به ویژه سالن‌های ورزشی تخصصی است.

در آئین باشکوه گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری ساری، حسین دلیری معاونت امور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز استان و عضو هیات رئیسه فدراسیون، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، قربانی مسئول کمیته تجهیزات فدراسیون، حسینی مقدم دبیر هیات مازندران، شریعت رئیس سازمان امور زندان‌های بابل، ابراهیم پور رئیس هیات شهرستان ساری و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان تنیس روی میز شهرستان ساری حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!