Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:43:39 GMT

150 میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌ها می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۵۳۵

150 میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌ها می‌شود


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی در سالجاری 150 میلیارد تومان منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گرمی اظهار کرد: بیش از 85 میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های شمال استان اردبیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سهم استان اردبیل را از اعتبارات تملک دارایی 237 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: سهم گرمی از این مبلغ 27 میلیارد تومان است که امیدواریم در بخش عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اولویت هزینه‌کرد اعتبارات امسال را رونق تولید، اجرای طرح‌های اشتغالزا و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: در این بین برخی از پروژه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها برای سفر رئیس جمهور آماده افتتاح خواهد شد.
امامی افزود: افزایش 2.5 برابری اعتبارات در حوزه راهسازی ایجاب می‌کند تا ما تکمیل این پروژه‌ها را به عنوان یک اولویت اساسی در سفر به شهرستان‌ها قرار دهیم.
وی به سفر تابستانی رئیس جمهور به استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: اولویت پیگیری پروژه‌ها در این سفر و تامین اعتبار مربوط به تکمیل پروژه‌های آب و راه خواهد بود.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: با پرهیز از اجرای پروژه‌های جدید سعی ما بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسد و در صورت نیاز واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران از طریق مناقصه به انجام برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل اقتصاد مقاومتی بزرگراه تملک دارایی مناقصه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ این مجموعه در ساخت بزرگراه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری ظهر امروز در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برنامه اجرایی سال 1402 این اداره‌کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی 100 درصد اجرایی شده، اظهار داشت: این اداره‌کل از مجموع 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سال جاری بیش از 70 کیلومتر آن را به بهره‌برداری برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته حدود 75 کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار دو هزار و 270 میلیارد تومان زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره‌کل از مرز یک هزار میلیارد تومان فراتر رفته اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی استان را به پایان برسانیم.

اکبری گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه بزرگراه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره‌کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است