Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستاي تأمين آتيه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتيه نوين» نموده است.

به گزارش صدای ایران در این طرح متقاضیان مي توانند با واريز مستمر بصورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت و بلندمدت اقدام کنند.

مخاطبان طرح:
* والدین دارای فرزند که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس انداز هدفمند نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل بوده و قصد دارند در سال های آینده جهت راه اندازي کسب و کار براي خود بودجه اي پس انداز نمايند.
* کارمندان سازمانها و شرکت هایی که قصد برنامه ریزی و تأمين آتي هزينه ها و مخارج آتيه خود و خانواده خويش را بموجب يک پس انداز با انگيزه دارند.

شرایط طرح:
- افتتاح حساب پس انداز ویژه در طرح مهر آتیه نوین
- واریز مبالغ مستمر ماهانه / سالانه بصورت مبلغ ثابت در طول کل دوره یا با افزایش سالانه مبلغ حسب انتخاب خود
- حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتری : ۱۰ سال
- امکان برخورداری از تسهیلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه حسب انتخاب مشتری
- مواعد بهره مندی از تسهیلات : پایان سال سوم ، پایان سال ششم، پايان سال دهم
- نرخ کارمزد تسهیلات : ۴ % به ازای مانده هر سال

مزایای طرح:
* استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریز هاي ماهانه و سالانه در مقايسه با تسهيلات پرداختي از سوي شرکت هاي بيمه موجود در بازار بابت بيمه هاي عمر
* امکان پس انداز فرد در حساب و استفاده در صورت لزوم

شایان ذکر است، متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرم هاي طرح و افتتاح سپرده در طرح مهر آتيه نوين، از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است

امتداد - طرح‌ «مهربانی ملی» خدمتی دیگر از بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام قرض الحسنه دریافت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در طرح پرداخت وام قرض الحسنه «مهربانی ملی» که با شعار سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک از مزایای این وام بهره مند شوند.

مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح مهربانی) افتتاح حساب کنند و در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. 

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری می کنند امکان دریافت این وام را دارند. 

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.  در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال