Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز روزهای گرم و پیش‌رو داشتن فصل تابستان به دلیل کاهش فشار بار مصرفی بر شبکه برق و نيز با هدف مديريت مصرف انرژي ساعت کاري شعب بانک قرض الحسنه مهرايران در استان هاي كرمانشاه، خوزستان، بوشهر، مازندران، خراسان جنوبي، گلستان و سيستان و بلوچستان تغيير كرد.

به گزارش صدای ایران بر اساس این تغیيرات شعب بانک در اين استان ها از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۳ فعاليت خواهند کرد البته ساعت کاري در روزهاي پنج شنبه از ۷:۳۰ دقيقه تا ۱۲ مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این، بر اساس دستور استانداری های کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، مازندران، خراسان جنوبي، گلستان و سيستان و بلوچستان براي تغيير ساعت کاري ادارات استان، بحث تغيير ساعت کاري بانک‌ها به كميسيون هماهنگي بانك‌ها ابلاغ شده بود كه در اين زمينه با نظر كميسيون هماهنگي بانك‌هاي استان و به دليل لزوم مديريت مصرف انرژي، ساعت كاري شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران نيز تغيير كرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بانک شیر مشهد در ایام نوروز به جز روز‌های تعطیل رسمی فعال  و آماده دریافت شیر‌های اهدایی مادران است.

دکتر محمد حیدرزاده افزود: در بانک شیر مشهد ۱۰ هدف تأمین شیر مادر برای نوزادان پر خطر (نوزادان نارس با وزن پایین و نوزادان بستری در بخش مراقبت‌های ویزه نوزادان و محروم از شیر مادر)، ترویج حمایت از تغذیه با شیر مادر، افزایش اگاهی در خصوص ماهیت تغذیه با شیر مادر، آموزش دوشیدن و ذخیره‌سازی شیر مادر، کمک به نوزادان نیازمند شیر مادر و خانواده‌های آنها، کاهش بار مالی خانواده و سیستم درمانی، ارتقاء مهارت و علم تضمین کیفیت و ایمنی شیر مادر اهدایی، ارتقاء کیفیت مدیریت بانک‌های شیر مادر با کمک راهنمای بالینی بانک شیر و ارزیابی کیفیت سالانه و تشویق به انجام مطالعات بیشتر در خصوص شیر مادر و فواید آن دنبال می‌شود.

وی گفت: روزه‌داری و اهدای شیر منافاتی با هم ندارد و مادران دارای شرایط می‌توانند در کنار تأمین نیاز نوزاد خود، شیر مازادشان را به نوزادان نیازمند اهدا  کنند

رئیس بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که شیر مازاد مادران در سال اول شیردهی قابلیت اهدا دارد  افزود: مادرانی که امکان اهدای شیر دارند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر همه روزه به جز روز‌های تعطیل در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۳۱۰۶۲ داخلی ۱۷۱ و شماره همراه ۰۹۰۵۳۶۵۲۰۹۷ تماس بگیرند.

دکتر حیدرزاده افزود: خوشبختانه با فرهنگ سازی خوب رسانه‌ها در سال‌های اخیر شاهد مشارکت بیشتر مادران در امر اهدای شیر و یاری رسانی به نوزادان نارس و محروم از شیر مادر بودیم تا این گروه بتوانند از یک تغذیه سالم و مقوی بهره‌مند باشند.

بانک شیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین بانک شیر شرق کشور و چهارمین بانک شیر کشور به شمار می رود

 

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟