Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:18:06 GMT

جرارد و رد جانشینی فرانک لمپارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۵۵۶

جرارد و رد جانشینی فرانک لمپارد

استیون جرارد، سرمربی انگلیسی گلاسکورنجرز تمایلی به پذیرش هدایت دربی کانتی برای فصل بعد ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی مائوریتسیو ساری و پیوستن وی به یوونتوس، نام های زیادی برای جانشینی وی مطرح شده اما به نظر می رسد فرانک لمپارد جدی ترین گزینه برای هدایت چلسی محسوب می شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی جوان به زودی به تیم سابق خود بازگشته و هدایت این تیم را در دست خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشریه تایمز مدعی شد مدیران دربی کانتی قصد دارند برای جانشینی فرانک لمپارد با استیون جرارد، سرمربی جوان رنجرز وارد مذاکره شوند اما این پیشنهاد از سوی اسطوره باشگاه لیورپول رد شده و وی قصد دارد تا پایان قرارداد چهار ساله خود در اسکاتلند باقی بماند.

 

 

استیون جرارد فعلا تمایلی به بازگشت به فوتبال انگلیس ندارد اما این احتمال وجود دارد که در آینده این اتفاق رخ دهد و بسیاری حضور وی روی نیمکت لیورپول را متصور شده اند.

 

دربی کانتی فصل قبل در نهایت قادر به کسب مجوز برای صعود به لیگ برتر نشد و با قبول شکست در دیدار پلی آف مقابل آستون ویلا، حالا دوباره باید در رقابت های چمپیونشیپ به کار خود ادامه دهد و بعید به نظر می رسد آنها فصل بعد قادر به ادامه همکاری با فرانک لمپارد باشند.

گلاسکو رنجرز استیون جرارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها گلاسکو رنجرز استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵  دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آنها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت