Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپلیکیشن  و وب سایت سفارش اینترنتی تاج گل – تحویل 2 ساعته

یکی از بهترین و آسان ترین روش ثبت سفارش آنلاین تاج گل با  اپلیکیشن مادر فلاور MotherFlower است . مادر فلاور توانسته به علت ارسال رایگان و تنوع تاج گل از یک طبقه تا 9 طبقه جایگاه ویژه بین مردم  و شرکت ها باز کند و کاربران با اطمینان کامل تاج گل خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات جالب در این اپلیکیشن این است که مشتریان نیاز به حضور در گلفروشی نیستند و سفارشات خود را به صورت آنلاین پیگیری می کنند.

نحوه سفارش تاج گل در اپلیکیشن مادرفلاورMotherFlower چیست ؟www.motherflower.com

مادرفلاور Motherflower  یک زیر ساختار قوی را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند به راحتی در بستر وب و اپلیکیشن انواع تاج گل با قیمت های مناسب  به صورت آنلاین سفارش دهند. تمام محصولات به صورت کامل با قیمت تمام شده تا درب منزل به کاربر نمایش میشود و کاربر می تواند با انتخاب روز و ساعت و نحوه تحویل ، سفارش خود را در زمان مقرر دریافت کنند. یکی از نکات مثبت در اپلیکیشن  امکان درج متن پیام تسلیت یا تبریک برای گیرنده است، که کاربر می تواند متن دلخواه خود را قبل از پرداخت آنلاین در اپلیکیشن درج کند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن مادر فلاور

۱- قیمت مناسب و همراه با تخفیف تا ۵۰%

۲- تنوع بیش از 500 هزار محصول

۳- ارسال سریع گل در کمتر از ۲ ساعت در تهران

۴- درج پیام تسلیت و تبریک به صورت آنلاین

۵- گارانتی ۱۰۰% پول در صورت نارضایتی مشتری

سفارش آنلاین گل برای ۴ شهر

اپلیکیشن مادرفلاور در حال حاضر در ۴ شهر ایران به صورت آنلاین فعالیت دارد و کاربران می توانند به صورت آنلاین از ۴ شهر تهران ، شیراز ، قروین و لامرد سفارش آنلاین بدهند . بنا به برنامه ریزی ها انجام شده توسط تیم بازاریابی و مارکتیینگ انشالله تا پایان سال ۱۳۹۸ شهر های بیشتری به این سیستم اضافه خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن اندروید و آیفون

در حال حاضر نسخه اندروید اپلیکیشن  مادر فلاور در کافه بازار ، مایکت و گوگل پلی موجود است و کاربران دستگاه آیفون می توانند نسخه ای او اس را از سیب اپ دانلود کنند.

مرکز پاسخگویی تا ۹ شب

کاربران می توانند برای سفارش گل به صورت تلفنی با شماره ۱۸۷۶ (بدون پیش شماره ) و یا ۹۱۰۰۱۸۷۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند. این مرکز همه روزه از ساعت ۸ الی ۹ شب پاسخگوی تلفن مشتریان است.

2121

کد خبر 1271355

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا