Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سپهر حیدری مدافع اسبق پرسپولیس که شایعه شده بود ممکن است پس از حضور احتمالی قطبی در پرسپولیس دستیار او شود به شدت به این اتفاق  واکنش نشان داد و گفت:«من واقعا متاسف هستم برای  کسانی که می خواهند پرسپولیس بزرگ را خراب کنند.بازیکنان قدیمی پرسپولیس را خراب کنند و آنها را رودرروی هواداران بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حیدری این را گفت و ادامه داد:«نمی دانم این خبرها را چه کسانی نشر می دهند.من درگیر اسباب کشی خانه ام هستم و افشین قطبی هم خارج از ایران است.کدام سرمربی و کدام دستیار بودن؟خدا را شکر که هواداران ما باهوش تر از این حرف ها هستند که اجازه بدهند با  این حواشی لطمه ای به پرسپولیس وارد شود.برانکو را خیلی از هواداران دوست دارند اما خب ایشان بنا به دلایلی که داشتند یک تصمیم گرفتند و از جمع پرسپولیس جدا شدند.اما خانواده پرسپولیس آنقدر بزرگ و همدل است که با حواشی ها در دنیای مجازی آسیب نبیند.»

حیدری در پایان گفت:«یک روز به محسن خلیلی گیر می دهند و درصدد تخریب او برمی آیند.این عین بی انصافی است.به هر حال بازیکنان قدیمی برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و در بدترین شرایط کنار تیم بوده اند.همین محسن مگر محسن رفت وبرگشت نبود؟امروز روز اتحاد است و از همه هواداران می خواهم تا صبوری کنند.انشاءالله این روزهای سخت هم به پایان می رسد.»

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی بست و سومین دوره لیگ برتر اظهار کرد: شواهدی که تا به اینجا پیش آمده گویای آن است که رتبه‌های اول و دوم برای یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. بحثی نیست و در پایان فصل مشخص می‌شود کدامیک اول و کدامیک دوم خواهند شد. در این هفته‌ها برخلاف انتظارات عموم جامعه، هر دو تیم نتایجی گرفته‌اند که کورس قهرمانی را برای خود کردند.

سرمربیان استقلال و پرسپولیس زرنگ باشند

وی ادامه داد: وضعیت برای استقلال و پرسپولیس خیلی خوب شده است. هواداران که عمدتاً طرفدار یکی از این دو تیم هستند از اینکه تیم شان در کورس قهرمانی است، خوشحال هستند. الان رقابت مستقیمی دارند در حالی که در ۱۰ سال اخیر هیچ گاه به این شکل رقیب هم نبودند. قشنگی به همین است که هر دو تیم سعی می‌کنند تا با هم رقابت کنند. نمی‌خواهند موقعیتی که به دست آمده از دست برود. هر دو تیم ضعف‌هایی دارند وسرمربیان آنها باید زرنگ باشند که ضعف تیمش را از بین ببرند. ان‌شاءالله هر دو تیم تا آخر فقط فوتبال بازی کنند و تلاش‌شان بر این باشد که کیفیت بهتری ارائه کنند تا هواداران لذت ببرند و در آخر هم قهرمان از میان یکی از این دو تیم مشخص شود.

فکر می‌کردم خواجه گیری طرفدار استقلال است

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه این روزها حواشی به اشکال مختلف در این تیم دیده می شود و حتی سرپرستی این تیم هم وارد چالش شده است گفت: بیمارستان که بستری بودم خواجه گیری به عیادتم آمد و من فکر می‌کردم یکی از طرفداران است. تا لحظه آخر که قصد داشت برود درباره استقلال حرف زد و دقیقه ۹۰ فهمیدم سرپرست است. آن موقع بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که پرسپولیس را به بانک‌ها بدهند و استقلال هم به شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی خلیج فارس واگذار شود. در وقت‌های اضافه‌ای که باقیمانده بود به خواجه گیری گفتم شما را نمی‌شناسم ولی توصیه‌هایی به او درباره مسئولیتی که به او واگذار شده بود، کردم. به وی متذکر شدم استقلالی نبودی و در موفقیت‌های گذشته نقشی نداشتی، پس کارت خیلی مشکل است. به او نصیحت کردم در کار کسی دخالت نکند. اگر باشگاه خواجه گیری را آورده چرا نظر هیئت مدیره و کادرفنی پرسیده نشده است. این موضوع جای سؤال دارد.

 حاشیه استقلال را از قهرمانی دور می‌کند

روشن خاطرنشان کرد: الان به هر صورت خواجه گیری را سرپرست کردند و نباید موضوعی برای تنش و اختلاف در تیم شود. حاشیه استقلال را از قهرمانی دور می‌کند. خوب یا بد بهتر است کنار بیایند و او هم رزومه نیم فصل سرپرستی استقلال را در کارنامه خواهد داشت. مدیرعامل، مدیران و مربیان استقلال لب تیغ هستند. مدیرعامل و سرمربی اگر استقلال را دوست دارند دشمنی را تا پایان فصل کنار بگذارند. بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند و ببینیم زور، پارتی و لابی کدام‌شان بیشتر است. نگذارند موقعیتی که ایجاد شده از دست برود. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد استقلال با این حجم از مشکلات صدرنشین باشد و باید تا آخر فصل این جایگاه را حفظ کرد. فصل را موفق تمام کنند، بعد بنشینند با حضور هیئت مدیره، نمایندگان پیشکسوتان و هواداران اختلاف را حل یا جنگ کنند. مرگ یک بار شیون هم یک بار، پرسپولیس هم از این اختلافات داشت ولی درون باشگاه حل کردند، استقلال هم درون باشگاه حل کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!