Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه همدلی خوبی در استان زنجان وجود دارد و این همدلی حول تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: برنامه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان زنجان وجود دارد که با دقت و زمانبندی خوبی طراحی شده و تلاش کرده اند در همه حوزه‌ها این برنامه‌ها را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی افزود: تلاش ما پیگیری است که آقای استاندار به خوبی این پیگیری را انجام می‌دهند و حضور میدانی بسیار خو بی دارند.

وی با اشاره به اینکه باور به رفع مشکلات در استان زنجان وجود دارد گفت: مطالبات مبنی بر تفویض اختیارات و هماهنگ شدن این امر و همراهی دستگاه‌ها با یکدیگر است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در چله دوم انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و نهال نوپای نقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است که در مقابل همه طوفان‌ها و توطئه‌ها و سرما و گرمای روزگار با مقاومت ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: شرایط امروز بسیار شرایط حساسی است، اما ما شرایط دشوارتر از این را نیز داشته ایم، ولی توانستیم در زمینه‌های مختلف گام‌های جدی و موثری برداریم.

وی افزود:اگر امروز همه با همه در چارچوب اقتصاد مقاومتی گام برداریم در پیشگاه عدل الهی و وجدان عمومی سربلند خواهیم بود.

انتهای پیام /ک


ثمره استقامت، عزت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال تشکیل شده است، گفت: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس با اخذ مشاوره از مدیران، صاحب نظران و نخبگان، تقسیم کار کرده‌ایم.

وی مطرح کرد: مردم باید در عرصه‌های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم. روند اجرای تمامی برنامه‌ها و مصوبات این قرارگاه باید مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد. باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات مقام معظم رهبری انجام شده و البرز نیز جزو استان‌های معین در این زمینه است. ایجاد شهرک‌های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6084425

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین