Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرونده قتل میترا استاد هنوز تعیین وقت نشده و تشریفات قانونی مربوطه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی انتشار خبری در برخی از رسانه‌ها مبنی بر تعیین وقت رسیدگی پرونده قتل میترا استاد در تاریخ ۱۰ تیرماه، پیگیری‌های خبرنگار میزان حکایت از این دارد که این پرونده همچنان تعیین وقت نشده و در حال انجام تشریفات قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری میزان، هفتم خرداد میترا استاد به ضرب دو گلوله در منزل خود واقع در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رسید و عصر آن روز نیز محمدعلی نجفى با حضور در پلیس آگاهى تهران به قتل همسر دوم خود به دلیل اختلافات خانوادگى اعتراف کرد.

دادستان تهران سیزدهم خرداد ماه از صدور کیفرخواست محمدعلی نجفی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تکمیل تحقیقات در پرونده اتهامی آقای محمدعلی نجفی دایر بر الف- قتل عمد خانم میترا استاد ب- حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز ج- ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) که با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نامبرده، پرونده با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد.

علی القاصی مهر با بیان اینکه پرونده مطروحه از جهت قانونی یک پرونده قتل خانوادگی محسوب می­‌شود که متاسفانه نظایر آن در طول سال اتفاق می‌­افتد، متذکر شد که در خصوص این قبیل پرونده‌­ها از اظهارنظر‌های حاشیه ساز و غیر کارشناسی خودداری شود.

وی افزود: تمام اخبار مرتبط با دستگاه قضایی از مراجع رسمی و مجاری قانونی اعلام خواهد شد.  

بیشتر بخوانید:

نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد کیفرخواست محمدعلی نجفی صادر شد آخرین اخبار از قتل همسر شهردار پیشین تهران اظهارات نجفی در رابطه با حادثه قتل همسرش تشکیل پرونده شخصیت برای محمدعلی نجفی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی قتل شهردار نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در فروش لوازم خانگی

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده تقلب در فروش یک دستگاه یخچال فریز به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی آمل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام سازمان صمت، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و به بازگرداندن ۵۵۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با شکایت شاکی بازرسان سازمان صمت گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد