Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اعلام این خبر گفت که امروز برای سومین بار حجت بهاروند و عبدالکاظم طالقانی را به منظور رسیدگی به پرونده حواشی فینال جام حذفی احضار کردیم اما باز هم آقایان از حضور در جلسه و ارائه توضیحات خودداری کردند.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز فقط مدیرعامل و مالک تیم فوتبال داماش حاضر شد و توضیحات خود را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه توضیحات سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات نیز پیشتر اخذ و این فرد لایحه دفاعی خود را نیز تسلیم کرده است.

رئیس کمیته اخلاق توضیح داد: کمیته اخلاق برای مرتبه جدید این افراد را احضار نمی‌کند و مبادرت به صدوری رأی خواهد کرد. البته حضور نیافتن آقایان در جلسه رسیدگی تخلف محسوب می‌شود که ضمن رأی به این موضوع نیز اشاره می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی، شامگاه ۱۲ خردادماه جاری در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد؛ دیداری که حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی به همراه داشت تا جایی که به خاطر ناهماهنگی‌های صورت گرفته در فروش بلیت، مسابقه با ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر برگزار و حتی خبر لغو مسابقه هم در مقطعی اعلام و ورزشگاه تخلیه شد.

همان شب «مرتضی تورک» رئیس کمیته اخلاق به عنوان رئیس یکی از رکن‌های قضائی فدراسیون فوتبال از محرومیت «سعید فتاحی» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی و احضار «حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ و «عبدالکاظم طالقانی» رئیس هیأت فوتبال خوزستان خبر داد و علت این تصمیم را بی کفایتی این افراد در برگزاری دیدار فینال خواند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد