Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، روز گذشته خبری به نقل از خبرگزاری ایرنا با عنوان« شمارش معکوس برای تصمیم مهم ارزی سران قوا» منتشر شد. در این خبر امیر باقری نماینده شورای اقتصادی سران قوا می‌گوید: ستاد اقتصادی سران سه قوه به منظور تعیین تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی روز پنجشنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی می‌افزاید: مباحث مطرح شده در خصوص تغییرات سیاست‌های ارزی کشور را به دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه انتقال داده‌ام و دو سناریوی ارزی برای کشور تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سناریو برای جلسه روز پنجشنبه آینده مطرح شده که در جلسه ستاد اقتصادی دولت با نظر رئیس جمهوری یکی از این سناریوها انتخاب می‌شود.

روابط عمومی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی امروز با ارسال توضیحاتی، تعیین تکلیف و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در جلسه روز پنجشنبه هفته جاری در ستاد اقتصادی سران سه قوه را تکذیب کرد.

در این توضیحات آمده است: با عنایت به درج خبری به نقل از جناب آقای دکتر امیر باقری که در جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات با موضوع «تعیین تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تا پایان این هفته» منعکس شده است به استحضار می‌رساند آقای باقری اظهار داشتند مطالبی که در این جلسه مطرح شده است، ارائه بررسی‌های کارشناسی و نظرات دستگاه‌ها بوده و هیچگونه تصمیم یا زمانبندی خاصی اعلام نشده است.

بدیهی است در صورتی که تصمیم جدیدی در خصوص سیاست‌های ارزی و تجاری اتخاذ شود پس از کسب نظرات دستگاه‌های مسئول و فعالان اقتصادی بوده و در زمان مقتضی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اعلام کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

عصر امروز (پنجشنبه) تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟