Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشدار: این گزارش حاوی تصاویری است که دیدن آن ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد

 

 

یک شهروند نروژی در سفر به اندونزی به یک بازار وحشتناک در منطقه سولاوسی در شمال اندونزی رفته است.

به گزارش فرارو، آلف جاکوب نیلسن هنگام بازدید از بازار توموهن عکس هایی از حیواناتی از قبیل میمون ها، خفاش ها، مارها، سگ ها و گربه هایی که به طرز وحشیانه ای کشته شده و سوخاری شده اند گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اینکه به این بازار رفته ابراز ناراحتی کرد و از آن به عنوان تجربه ای وحشتناک در زندگی خود نام برد.

شیوه کشته حیوانات نیز در این بازار متفاوت است. بعد از اینکه سگ ها کشته شدند بر روی آتش گرفته می شوند تا موهای آنها کاملا از بین برود.گربه ها و میمون ها را با گلوله از پای در می آورند، موش و خفاش ها را آنقدر بیرحمانه به درخت و یا میزی می زنند تا کشته شوند و خوک ها را با تکه ای چوب و یا آهن زجرکش می کنند تا بمیرند.

بسیاری از حیواناتی که در این بازار کشته می شوند در معرض انقراض قرار دارند که این اقدام محکومیت فعالان حقوق حیوانات را در پی داشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اندونزی حیوانات بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!

به گزارش "ورزش سه"، مرگ امیلیانو سالا در ژانویه 2019 دنیای فوتبال را شوکه کرد. این مهاجم برای پیوستن به تیم جدیدش از نانت در سفر بود که در یک سانحه هوایی در مسیر کاردیف، جان باخت و مرگ او دعوی حقوقی زیادی را بین این دو باشگاه به دنبال داشته است.

کاردیف سیتی که 17 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرده بود، این هفته بار دیگر خبرساز شد. به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، تیم ولزی که در حال حاضر در چمپیونشیپ -دسته دوم انگلیس بازی می‌کند- با شکایت از نانت درخواست دریافت غرامت 120 میلیون یورویی کرده است. این باشگاه مدعی است اگر سالا برای آن‌ها بازی می‌کرد به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کردند و این بازیکن می‌توانست در نتایج این تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

باشگاه ولزی با استفاده از یک سیستم آنالیز گل‌های مورد انتظار و امتیازاتی را که در نهایت امیلیانو در نیم فصل دوم لیگ برتر به دست می‌آورد را محاسبه کرده که عملکرد او می‌توانست 54.2 درصد شانس بقای کاردیف در لیگ برتر را افزایش دهد.

کاردیف در ابتدا به فیفا استدلال کرد که سالا در زمان سقوط هواپیما به عنوان بازیکن آن‌ها قراردادی امضا نکرده بود و بنابراین آن‌ها مسئولیتی در قبال هزینه انتقال 17 میلیون یورویی ندارند. به این ترتیب، آن‌ها از پرداخت پیش قسط به ارزش 5 میلیون یورو جلوگیری کردند. با این حال در نهایت باشگاه ولزی با محرومیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!