Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:47:19 GMT

عملیات آسفالت ریزی محور تکاب - کرفتو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۰۷۷

عملیات آسفالت ریزی محور تکاب - کرفتو آغاز شد

امیر ید بیضا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهسازی و توسعه این محور بیش از چهار کیلومتر از این جاده در روستای «بادمحمود» از توابع بخش مرکزی تکاب با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال لکه گیری و آسفالت ریزی خواهد شد.
وی بیان کرد: بخش‌هایی از جاده در محور تکاب - کرفتو وضعیت نامناسبی دارد که با اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی آن، بیش از ۱۲ روستای منطقه از راه دسترسی مناسب بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب اظهار داشت: همچنین با آسفالت ریزی این محور، جاده گردشگری غار باستانی کرفتو هموار و راه دسترسی بازدید کنندگان از این اثر طبیعی و تاریخی ساماندهی می‌شود.
ید بیضا ادامه داد: با توجه به مطالبات مردمی در خصوص ساماندهی وضعیت جاده‌های تکاب، امسال بخش قابل توجهی از محورهای شهری و روستایی این شهرستان آسفالت خواهد شد.
وی بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی محور گردشگری روستای «قینرجه» و بهسازی محور تکاب - بیجار نیز به زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا از مجموع ۳۵۸ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان تاکنون ۱۹۰ کیلومتر آسفالت شده است.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان و ۱۰۰ روستا است که ۴۸۰ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.
۷۵۱۴/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

آسفالت محور تکاب - کرفتو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه گردشگری راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان

شجاع ذیلابی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهار داشت: جاده شهرکرد، شلمزار و ناغان که در سال‌های گذشته تلفات مرگباری را داشت در سال گذشته ۲۰ کیلومتر از این جاده از سمت شهرکرد به ناغان افتتاح شد و از مسئولین مربوطه انتظار داریم که تا پایان سال بقیه جاده افتتاح گردد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی در خصوص تونل زره، بیان کرد: با تاکید استاندار محترم حفاری و خاکبرداری این تونل هزار و ۴۷۰ متری انجام شد و پل ها‌ی تونل زده شد.

ذیلابی با بیان اینکه در حال حاضر تونل زره به مرحله کفبرداری و لاینینگ رسیده است، اضافه کرد: با برای ادامه کار به اعتبارات نقدی نیاز است و انتظار می‌رود پیمانکار این طرح از نظر مالی مورد حمایت قرار گیرد چرا که تونل زره از مطالبه‌های به حق مردم ناغان است.

بیشتر بخوانید

کاهش ۷۵ درصدی تصادف‌های منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به روکش آسفالت از سه راهی جوزستان به سمت معدن، گفت: جهت انجام روکش آسفالت این مسیر اتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال صرف شده و تنها پنج تا ۶ کیلومتر از این مسیر باقی‌مانده است که کار به اتمام رسد.

ذیلابی افتتاح جاده آب‌گلور، اجرای بیش از ۴۵ کیلومتر فیبر نوری و فراهم شدن بستر اینترنت، فعالیت مجتمع‌های دام و طیور، کشت ۵۰ هکتار بذر بادام دیم در روستای چهارطاق و تکمیل مجتمع مسکونی ۶۲ واحدی روستای دورک، را از جمله اقدامات انجام شده در این بخش عنوان نمود.

وی با اشاره به خدمات خوب شرکت گاز استان، یادآور شد: در بخش ناغان عملیات گاز رسانی به روستا‌ها انجام شده است و تنها چهار تا پنج روستای این بخش از نعمت گاز محروم بودند که عملیات گازرسانی به روستای کهن دژ انجام و آماده افتتاح است.

ذیلابی افزود: با همت شرکت آب منطقه‌ای پمپاژ آب ناغان بعد از ۲۵ سال لوله‌گذاری شد و با انجام این طرح ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی از نعمت آب برخوردار می‌شوند.
فرماندار کیار با اشاره به بهره‌برداری از طرح پمپاژ گل سفید اضافه کرد: بخش ناغان ۱۰ پمپاژ آب دارد که تاکنون چهار پمپاژ افتتاح شد و بیش از یک هزار هکتار از زمین‌های شیب دار از این آب برخوردار شده است.

وی با اشاره به تاثیر اجرای پمپاژ آب در ایجاد اشتغال و توسعه کشاورزی گفت: ۶ پمپاژ دیگر نیز در این بخش وجود دارد که امسال تا سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ذیلابی بیان کرد: بخش ناغان قابلیت آبزی‌پروری را دارد و در حال حاضر در این بخش بیش از ۱۲۰ پرورش آبزیان وجود دارد و تاکنون ۸۰ پرورش آبزی ساماندهی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره