Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@00:50:58 GMT

رایزنی‌ پامپئو با اعضای کنگره آمریکا درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۱۰۸

رایزنی‌ پامپئو با اعضای کنگره آمریکا درباره ایران

ساعت 24- وزیر خارجه آمریکا به درخواست اعضای هر دو حزب کنگره آمریکا نشستی با قانونگذاران آمریکایی برگزار می‌کند.

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به همراه برخی دیگر از مقام‌های دولت این کشور امروز دوشنبه قرار است با گروهی متشکل از نمایندگان هر دو حزب کنگره آمریکا دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به ایران رایزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق این گزارش، اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا بعد از آنکه پامپئو ایران را به حمله به دو نفتکش در دریای عمان متهم کرد دیدار با مقام‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را خواستار شدند. 

دو منبع آمریکا گفته‌اند دستیاران اعضای ارشد کنگره و نفرات نزدیک به کمیته‌های کلیدی نهاد قانونگذار آمریکا در این دیدارها حضور خواهند داشت. پامپئو قرار است در این جلسه به سوالاتی درباره اینکه دولت آمریکا بر چه اساس ایران را به حمله به نفت‌کش‌ها در دریای عمان متهم کرده است پاسخ دهد. 

 نفت‌کش‌های موسوم به «فرونت التر» و «کوکوکا کاریجس» پنجشنبه هفته گذشته (23 خردادماه) در دریای عمان دچار سانحه شدند. وزارت تجارت ژاپن اعلام کرد یکی از نفتکش‌های حادثه‌دیده حامل «محموله متعلق به ژاپن» بوده‌ است. این حادثه همزمان با سفر «شینزو آبه»، نخست‌وزیر ژاپن به تهران رخ داده است.

در حال تکمیل....

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد