Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب یوونتوس توسط ساری، برای شهردار ناپل خوشاینده نبوده است.

طرفداری- لوییجی دی ماریتیس، شهردار ناپل به انتصاب ساری به عنوان سرمربی یوونتوس، واکنش نشان داد.

به گزارش کالچو مرکاتو، چندی پیش پس از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن اسامی مربیانی چون گواردیولا، سرانجام مائوریتزیو ساری، هدایت یوونتوس را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییجی دی ماریتیس در واکنش به این انتصاب در گفتگو با آنسا عنوان کرد:

با وجود کارلو آنچلوتی، می توانیم به این رویا فکر کنیم که یوونتوس (مائوریتزیو ساری) را در فصل آتی شکست خواهیم داد و این اتفاق اوج هیجان و لذت فوتبالی را برای ما رقم خواهد زد. نمی توانم ناامیدی ام را از انتصاب ساری، پنهان کنم. این اتفاق بسیار تلخ و دلسردکننده بود. من این مسئله را درک می کنم که تصمیم او کاملا حرفه ای بود، اما در عین حال معتقدم که در فوتبال هم مثل سیاست، حق انتخاب خواهید داشت. من 51 ساله هستم و با این وجود، احساسات را در حرفه و تصمیماتم دخیل می کنم. از دیدگاه من، در حرفه هایی مثل فوتبال و سیاست که با مفاهیمی چون پول، تجارت و فساد احاطه شده اند، همیشه باید نقشی قابل ملاحظه را برای احساسات در نظر بگیرید. با این وجود، ابراز علاقه باشگاه ها برای همکاری با ساری، یکی از زیباترین اتفاقات در چند سال اخیر بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد

میلان و استفانو پیولی در پایان این فصل راه خود را از هم جدا خواهند کرد. حذف برابر رم در لیگ اروپا چیزی را که یک راز آشکار بود، آشکارتر کرد: پس از چهار فصل و نیم، با یک اسکودتو، چهار سهمیه لیگ قهرمانان و یک نیمه نهایی چمپیونزلیگ، دوران پیولی در روسونری به پایان خواهد رسید.

در حالی که پیولی شروع به مذاکره با ناپولی کرده، مدیران میلان نیز در حال بررسی گزینه‌های خود هستند. رویای هواداران میلان، آنتونیو کنته است که او هم در لیست ناپولی قرار دارد، اما گزینه مدیران مربی دیگری است.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اصلی‌ترین نامزد مربیگری میلان، جولن لوپتگی است. این مربی اسپانیایی که پس از ترک ولورهمپتون بدون تیم است، اخیرا با جری کاردیناله (مالک میلان) حرف زده و از نامزدهایی، چون فونسکا، گالتیه و گایاردو پیشی گرفته است.

میلان که یک مربی غیر ایتالیایی با تجربه می‌خواهد، مذاکرات با لوپتگی را ادامه خواهد داد و انتظار می‌رود در پایان فصل او جانشین پیولی شود. لوپتگی سابقه هدایت پورتو، تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید و سویا را نیز در کارنامه دارد.

منبع: ورزش سه

tags # آ ث میلان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد