Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دماوند با بیان اینکه چهار پروژه عمرانی در رودهن کلنگ‌زنی و افتتاح شد، گفت: برخی پروژه‌های سه ماهه نخست سال جاری هفته آینده با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.به گزارش بلاغ، مجید صفری در حاشیه کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های بخش رودهن در گفت‌وگو با خبرنگار در دماوند اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی ما مبنی بر افتتاح پروژه‌های این شهرستان اعم از شهری و روستایی در پایان هر فصل، امروز شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح چهار پروژه در رودهن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از این موارد شامل کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی احداث مخزن بتنی هزار مترمکعبی آب آشامیدنی سادات‌محله با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 460 میلیون تومان و بازدید از پروژه ساماندهی حریم رودخانه آه به طول تقریبی یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 909 میلیون تومان بود.

فرماندار دماوند ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه‌ها، افتتاح پروژه بهسازی، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری روستای یلقان‌دره با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از محل ارزش افزوده و افتتاح پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار اصلی روستای خورین به طول 700 مترمربع با اعتباری بالغ بر 310 میلیون تومان بود.

صفری بیان کرد: دو مورد از پروژه‌های مذکور بسیار مهم و زیرساختی و مربوط به حوزه آب بود که مقرر شد تا دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ تأکید ما بر استفاده بهینه و اثربخش از اعتبارات ارزش افزوده و اولویت در بحث آب و خدمات زیرساختی روستاها است.

فرماندار دماوند تصریح کرد: ما در هفته آینده میزبان معاون اول رئیس جمهور، استاندار تهران و برخی از وزرا در این دماوند و فیروزکوه خواهیم بود و در این راستا چند پروژه عمده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صفری با اشاره به افتتاح 65 پروژه در پایان سه ماه نخست سال جاری گفت: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 38 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که غالبا از محل تملک و ارزش افزوده تأمین شده است.

وی تأکید کرد: نکته قابل توجه در این میان این است که کلنگ‌زنی پروژه‌ها نیز با تأمین اعتبار آغاز شده و به این ترتیب در دهه مبارک فجر، شاهد بهره‌برداری از بسیاری از آنها خواهیم بود.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی

به گزارش تابناک، محسن منصوری در شبکه «ایکس» با انتشار بخشی از نشست شورای اداری در جریان دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان نوشت: «یکی از رسانه‌های غربی نوشته‌ بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧#پناه_مردم ⁩عزیز ایران».

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • افتتاح دهها طرح عمرانی در منطقه ۲ تهران
  • پروژه‌های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صهیونیست‌ها
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی