Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:20:55 GMT

آتش سوزی کارگاه تزریق پلاستیک در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۲۳۹

آتش سوزی کارگاه تزریق پلاستیک در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگاه تزریق پلاستیک در بولوار توس این شهر دچار آتش سوزی سنگین و گسترده شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی این آتش سوزی که عصر امروز روی داد، بیش از ۵۰ آتش نشان به همراه ۲۰ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: گروهی از آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز کارگاه از چند جهت به خاموش کردن آتش اقدام و گروه دیگری از آنان با احتمال سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور اماکن مسکونی این محدوده را تخلیه کردند.

او گفت: آتش سوزی این کارگاه یک هزار متر مربعی با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری شد.

رضایی با بیان اینکه عملیات لکه گیری همچنان ادامه دارد افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت و به دلیل گستردگ، آتش علت وقوع آن در دست بررسی است.

یک هزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشهد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشت بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.   وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی، فرم گزارش تخلف گران فروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند