Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند گفت: بازیکنان این دوره تیم تایلند بازیکنان خیلی جوانی هستند که حتی با هواپیما پرواز نداشتند، ما مشکلات زیادی داشتیم، اما بازیکنانم با این مشکلات جنگیدند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، خوزه مندز، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند در رابطه با دیدار تیمش مقابل افغانستان که با شکست 3 بر 2 تایلند به پایان رسید، اظهار داشت: من احساسات عجیبی درباره بازی مقابل افغانستان دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنانم ممنون هستم چون در مجموع بازی و به خصوص در نیمه دوم بهتر از تیم حریف بودیم.

وی افزود: ما در نیمه اول چند اشتباه کوچک داشتیم اما شما در بازی‌های این چنینی حق اشتباه ندارید. به همین دلیل نیمه اول را واگذار کردیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کرده و دو گل نیز به ثمر رساندیم. ما می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم اما شکست خوردیم و حذف شدیم به همین دلیل ناراحت هستیم.

مندز با اشاره به اشتباهات بازیکنانش در نیمه نخست این بازی گفت: هر تیمی که در این مرحله حضور دارد، تیم قدرتمندی است اما ما در نیمه اول روی اشتباهات فردی گل خوردیم، گل دوم را روی یک ضد حمله و گل سوم را دوباره روی اشتباه فردی دریافت کردیم. با این حال افغانستان تیمی قدرتمند بوده و مورد علاقه من است. اما همان‌طور که گفتم ما بازی را به اشتباهات فردی خودمان باختیم.

سرمربی تایلند ادامه داد: در نیمه اول درصد مالکیت توپ برابر بود اما در نیمه دوم مالکیت تایلند شد و حریف فقط توپ را رد می‌کرد. این در حالی است که در بازی مقابل ایران، افغانستان مالکیت بیشتری داشت و از همین بابت به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در ارتباط با استفاده از سیستم 5 نفره در دقایق پایانی بازی گفت: چون افغانستان 5 خطا داشت، بیشتر دنبال خطا گرفتن از آن‌ها بودیم. هرچند اعتقاد دارم داور می‌توانست در چند صحنه برای ما خطا بگیرد اما اگر این موضوع وجود نداشت زودتر از این سیستم استفاده می‌کردیم. با توجه به آنالیزی که از بازی‌های قبلی افغانستان داشتیم، دیدیم که آن‌ها در بازی تعداد خطای بیشتری می‌دادند و انتظار داشتیم در بازی ما نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| افغانستان با پیروزی مقابل تایلند راهی نیمه‌نهایی شدفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا|سرمربی عراق: ‌‌ما برزیل کشورهای عرب هستیم‌فوتسال قهرمانی زیر 20 سال|سرمربی ژاپن: بازیکنانم با قلب‌شان می‌خواستند برنده شوندفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| ژاپن انتقام شکست مقابل عراق را گرفت

مندز در رابطه با پیش‌بینی‌اش برای آینده تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند خاطرنشان کرد: بازیکنان این دوره تیم تایلند بازیکنان خیلی جوانی هستند که حتی با هواپیما پرواز نداشتند. ما مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنانم با این مشکلات جنگیدند. در دوره قبلی بازیکنانی داشتیم که به تیم‌های خارجی رفتند و مطمئن هستم که از بازیکنان تیم فعلی نیز بازیکنانی به تیم‌های خارجی خواهند رفت.

وی در پایان گفت: در ابتدای تورنمنت فکر می‌کردیم که تیم‌های ایران، ژاپن، عراق، افغانستان و اندونزی تیم‌های قدرتمند و شانس‌های قهرمانی هستند. اندونزی در دور گروهی مقابل‌ ما شکست خورد اما آن‌ها 6-7 ماه در اردوی آماده سازی بودند و دیدارهای تدارکاتی خوبی نیز برگزار کردند. هر 8 تیمی که به یک‌چهارم نهایی صعود کرده بودند شانس قهرمانی داشتند. بر همین اساس سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، سهمیه پنجم آسیا برای حضور در جام جهانی را زنده کرد.

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد ویتنام را شکست دهد و ضمن صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، حضورش در جام جهانی را قطعی کند.

البته ازبکستان پیش از این به واسطه میزبانی جام جهانی 2024، حضورش در این تورنمنت قطعی بود و حالا با این پیروزی باعث شد تا یک سهمیه برای حضور در جام جهانی آزاد شود.

بنابراین مسابقات پلی آف میان چهار تیم حذف شده افغانستان، عراق، ویتنام و قرقیزستان شکل هیجان انگیزی به خود خواهد گرفت و حتی نفس‌گیر تر از رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهد بود.

افغانستان روز جمعه (7 ثور) از ساعت (11:30 به وقت کابل) به مصاف عراق می‌رود و در صورت کسب پیروزی، برای صعود به جام جهانی به مصاف برنده دیدار قرقیزستان – ویتنام در روز یکشنبه (9 ثور) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم