Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:55:34 GMT

شعله های آتش کارخانه یخچال سازی را به کام خود کشید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۳۱۹

شعله های آتش کارخانه یخچال سازی را به کام خود کشید

کارشناس مسئول ایمنی و آتش نشانی شهرک صنعتی خیام نیشابور از آتش سوزی کارخانه یخچال سازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، کارشناس مسئول ایمنی و آتش نشانی شهرک صنعتی خیام نیشابور گفت: روز گذشته در پی اعلام آتش سوزی در کارخانه یخچال سازی واقع در شهرک صنعتی خیام در شهرستان نیشابور، به ایستگاه آتش نشانی این شهرک تیم آتش نشانی شهرک صنعتی خیام به صورت فوری به محل اعزام شد که با توجه به حجم آتش سوزی و دود حاصل از آن، درخواست نیروی کمکی از ایستگاه آتش نشانی خرو، درود، قدمگاه و همچنین  ایستگاه شماره ۵ نیشابور نیز به حالت آماده باش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی در اسرع وقت مهار شد، افزود: در این حادثه نگهبان شرکت، دچار سوختگی شدید شد که با حضور پرسنل فوریت های پزشکی نیشابور به بیمارستان منتقل شد. 

پوریا فخریان در ادامه گفت: این آتش سوزی به علت بی احتیاطی در انجام جوشکاری در محل تجمع و انبار ساخت قطعات داخلی یخچال و فریزر از جنس پلی یورتان صورت گرفت که با توجه به وزش باد غرب به شرق، آتش به سرعت گسترش و به نقاط دیگر سرایت کرد و لحظه به لحظه بر ابعاد حریق اضافه شد.

وی با اشاره به شدت دود و حرارت زیاد حاصل از سوختن مواد پلی یورتان افزود: این شرایط عملیات اطفاء حریق را سخت نمود که با تلاش پرسنل آتش نشانی شهرک صنعتی خیام، حریق به سرعت اطفاء شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آتش سوزی آتش نشانی بیمارستان فوریت های پزشکی وزش باد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یکی از کارخانه شهرک صنعتی شکوهیه، شب گذشته طعمه حریق شد. علی رغم تلاش آتش نشانان به دلیل وجود مواد اشتعال زا، آتش سوزی هنوز مهار نشده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم