Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:06:06 GMT

سرپرست بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۳۶۴

سرپرست بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد معرفی شد

محمود نوری شادکام با قدردانی از خدمات دکتر آقایی متخصص بیهوشی که از آذر سال ۹۲ تاکنون عهده دار ریاست بیمارستان یادشده بود، گفت: در شرایطی قرار داریم که به دلیل مشکلات مالی دوره خاصی برای ارائه خدمات درمانی و انجام خدمات با کیفیت مطلوب روبرو هستیم باید با احساس مسئولیت و همکاری هم انجام خدمات مطلوب درمانی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولیت بیمارستان کاری فنی، تخصصی و علمی است و در مدیریت استفاده از ظرفیت ها برای ارائه خدمات بهتر، توسعه کمی و کیفی بیمارستان، حفظ کرامت و شأن مردم و کسب رضایت آنها در ارائه خدمت لازم است.

وی تصریح کرد: روند انجام پروژه‌ها و ساخت بیمارستان میبد تاکنون با کمک خیرین به خوبی انجام شد و با همکاری مردم خیر توسعه کمی و کیفی این واحد مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: باید اتمام پروژه‌های خیری و انجام قول‌هایی که داده شده با همکاری‌ها و پیگیری‌هایی که خواهد شد، دنبال شود.

به گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد احساس مسئولیت خیرین شهرستان خوب است، با بهبود وضعیت مالی حوزه درمان تعهدات داده شده به خیرین شامل اورژانس، توسعه فاز یک بیمارستان و تکمیل منازل مسکونی پزشکان به عنوان اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می شود.

نوری شادکام به معوقه ۱۰ ماهه کارانه پرستاران و طلب ۱۲ ماهه پزشکان اشاره کرد که این موضوع و دیگر پروژه‌ها با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبه گری از بیمه تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها می‌تواند دنبال شود.

همچنین حجت الاسلام علیرضا حسنی‌ امام جمعه موقت میبد گفت: مسئولیت ها وقتی ارزش پیدا می‌کند که انسان به انجام کارها به دیده خدمت به مردم که کاری با ارزش تر از آن وجود ندارد، نگاه کند.

وی افزود: یکی از جاهایی که ارزش خدمت به هم نوع در آن مضاعف می‌شود خدمت در مکانی است که انسان‌های دردمند به آن مراجعه دارند، اگر در این خدمت‌ها رفع مشکلات به قصد قربت انجام گیرد، خدمت رسانی بدون شک عبادت محسوب می‌شود.

وی انتظار مردم میبد از مسئولان بهداشت و درمان استان یزد را با توجه به فعالیت خیرین منطقه خواستار توجه بیشتری برای دلگرمی آنها شد.

همچنین آقائی رئیس سابق بیمارستان میبد با قدردانی از همکاری افراد خیر، مردم و مسئولان محلی گفت: پروژه ساختمان سه طبقه بیمارستان علی رغم ارسال چهار نامه برای وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنان ناتمام مانده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در نهایت پنج میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که با اختصاص حدود ۲ میلیارد تومان آن کارهای تاسیسات شروع شد، تا شاهد افزایش تخت بیمارستان باشیم.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ / ‏۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان میبد بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی