Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@11:39:45 GMT

انتقام پسر جوان از زنان به خاطر خیانت نامزدش

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۳۷۳

انتقام پسر جوان از زنان به خاطر خیانت نامزدش

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل زمستان سال گذشته، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از حادثه تلخی که برایش رقم خورده بود خبر داد.

وی به پلیس گفت: می‌خواستم به خانه یکی از دوستانم بروم. از شرق تهران سوار خودروی پرایدی شدم. لحظاتی که گذشت راننده تغییر مسیر داد و در برابر اعتراضم ترافیک را بهانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از مدتی کنار خیابانی خلوت ایستاد و به طرف من حمله ور شد باهم درگیر شدیم، سرم را گرفت و چندین بار به جلوی ماشین کوبید. خیلی ترسیده بودم، می‌خواستم در خودرو را باز کنم که متوجه شدم قفل است.

از آنجا که من رزمی کار هستم خیلی مقاومت کردم و در نهایت با جسمی فلزی که کف خودرو افتاده بود ضربه‌ای به سرش زدم، راننده کمی گیج شد و من تمام توانم را جمع کردم و پس از باز کردن در خودم را بیرون انداختم. هنگام فرار هم توانستم چند شماره ازپلاک خودرو را به ذهنم بسپارم.

شکایت‌های سریالی

با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت با شماره‌هایی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود، به بررسی برای شناسایی خودروی مورد نظر پرداختند.

اما در ادامه کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. در تمامی شکایت‌ها راننده خودروی پراید دختران و زنان جوان را تحت عنوان مسافر سوار کرده و با کشاندن به محلی خلوت آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

با توجه به مشخصاتی که قربانیان در اختیار پلیس قرار دادند مشخص شد که نقشه آزار و اذیت‌ها از سوی یک نفر اجرا شده است. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به ۴۰ خودروی پراید با شماره‌هایی مشابه رسیدند. تا اینکه در نهایت صاحب خودرو به‌نام پژمان شناسایی و درعملیاتی ویژه دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها به آزار و اذیت سریالی دختران و زنان اعتراف کرد وگفت: من کارگر ساختمانی هستم مدتی قبل در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا و به او علاقه‌مند شدم. تصمیم به ازدواج داشتم، اما متوجه شدم که او با افراد زیادی در رابطه است و آنچه باعث کینه و نفرت من از وی شد این بود که فهمیدم با دوست صمیمی خودم هم ارتباط برقرار کرده است. همین مسأله باعث شد از زنان و دختران کینه به دل بگیرم و به فکر انتقام از آن‌ها بیفتم.

با اعتراف متهم ۲۵ ساله تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی او ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتقام پسر جوان خیانت نامزدش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امور زنان دولت برای تحقق شعار سال چیست؟

انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور در دولت سیزدهم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه معاونت امور زنان دولت در راستای تحقق شعار سال گفت: مشارکت مردمی در مسائل تولید عمدتا با محوریت زنان خانه دار در دستور کار است. انشاالله به زودی درباره جزئیات طرح اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح باید در دولت تصویب شود و پشتیبانی وزارت خانه های مربوطه را داشته باشد تا آنها اطلاع رسانی کنند و سپس اعلام خواهد  شد. وزارت کار ، سازمان محیط زیست و وزارت کشاورزی از نهادهایی هستند که این طرح نیاز به همراهی شان دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری/ مقتول می‌خواست با یکی از اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران
  • برنامه امور زنان دولت برای تحقق شعار سال چیست؟
  • روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح | آزار و اذیت و اخاذی از ۱۰ زن توسط مرد رواشناس‌نما
  • آزار و قتل زن جوان در حمام ؛ بکشیدم یا آزادم کنید!
  • بازداشت دختر فراری در خودروی سرقتی
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • ببینید/ توقیف خودرو به خاطر بی حجابی