Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:42:17 GMT

آلیسون: فن دایک باعث ترس رقبا در زمین می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۴۵۴

آلیسون: فن دایک باعث ترس رقبا در زمین می شود

آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول به تمجید از عملکرد ویرژیل فن دایک پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آلسیون در فصل جاری موفق شد عنوان دستکش طلایی و بهترین دروازه بان فصل لیگ برتر را از آن خود کند که در این میان عملکرد فن دایک تاثیر مهمی داشت و حالا گلر برزیلی مدعی شده حضور فن دایک در میدان باعث ترسیدن رقبا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلیسون به وب سایت باشگاه لیورپول گفت: "فن دایک اعتماد به نفس زیادی به تیم و بازیکنان می دهد. فن دایک مانند یک غول در زمین باعث هراس رقبا می شود و برای من او بازیکنی ویژه است.

 

 

مدافعای بزرگ مانند جوئل ماتیپ، جو گومز و دژان لوورن در مقابل من بازی می کنند. همه در این فصل عملکرد خوبی داشتند اما فن دایک توانایی های خاصی داشته و بازیکنی بزرگ است."

 

آلیسون در مورد شرایط خود در لیورپول گفت: "من خوشحالم که در لیورپول در کنار کادر فنی ، بازیکنان و هوادارانی بزرگ کار می کنم. شرایط در انگلیس خیلی با فوتبال من در ایتالیا و برزیل متفاوت نیست، من برای تیم ملی برزیل هم بازی می کنم و در این شرایط شما در برابر هر نوع بازیکنی قرار می گیرید. انتقال به لیگ برتر برای من یک قدم به سمت جلو در دوران ورزشی ام بود.

تمام تمرکز من روی بازی های لیورپول است و تلاش می کنم بهترین عملکرد خود را ارائه داده و تغییر در شهر و کشور محل زندگی خود را خیلی احساس نکنم."

آلیسون بکر ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آلیسون بکر ویرجیل فن دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم