Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر سه شنبه در نشست تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان بی نظیر بوده است و برنامه‌هایی بسیار خوبی در این حوزه اجرایی و به مردم خدمات خوبی از سوی دولت ارائه شد.

وی افزود: ازجمله اقدامات خوب دولت تدبیر و امید پرداخت بدهی بیمه‌ها و طرح تحول نظام سلامت بود که این اتفاقات بسیار امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: تعداد پزشکان متخصص این شهرستان در سال ۹۵، ۱۰ نفر بود که با افزایش ۳.۵ برابری هم اکنون به ۳۴ نفر افزایش یافته است.

پاک‌نژاد در زمینه سهمیه توزیع پزشکان متخصص یادآور شد: به دلیل آنکه شهرستان گناوه قطب درمان شمال استان محسوب می‌شود و با توجه به موقعیت و گردشگرپذیر بودن این شهرستان درخواست ما این است که در زمینه توزیع پزشکان متخصص مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه در شهرستان از هیچ کوششی برای کمک به بخش بهداشت و درمان دریغ نخواهد شد خاطرنشان کرد: شهرستان گناوه دارای دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی چرومی است که بیمارستان سوانح سوختگی آن نه تنها استان بوشهر که جنوب کشور را پوشش می‌دهد و لازم است در توزیع امکانات و تجهیزات درمانی و سهمیه اختصاصی پزشکان به طور ویژه دیده شود.

وی افزود: چهار مرکز درمانی خصوصی و درمانگاه تأمین اجتماعی شبانه روزی در شهر گناوه به مردم خدمات رسانی می‌کنند و با توجه به شبانه روزی بودن درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان، این درمانگاه نیاز به پزشکان متخصص دارد که امید می‌رود دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در این خصوص اقدام کند.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مدیریت پیشین بیمارستان امیرالمومنین گناوه بیان کرد: با حضور رئیس سابق امیرالمومنین (ع) در رأس امور بیمارستان بسیاری از مشکلات و نگرانی‌ها در این بخش حل شد و حضور این مدیر توفیقی برای شهرستان و باعث تغییرات خوب و مؤثری شد که جای تقدیر دارد و در اذهان مردم تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

پاک نژاد با آرزوی توفیق برای مدیریت جدید بیمارستان تصریح کرد: برخورد همواره با سعه صدر، تعامل و تلاش و ارتباط مداوم با خیران از جمله مواردی که مدیریت جدید در دستور کار خود قرار دهد و در خدمات دهی شایسته به مردم این شهرستان تلاش کند.

وی اضافه کرد: حضور خیرین و نیکوکاران، امام جمعه و مسئولان دلسوز و دغدغه مند در زمینه بهداشت و درمان شهرستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و از افتخارات شهرستان است.

فرماندار گناوه گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت ارشد شهرستان در خدمت بخش درمان و بهداشت شهرستان خواهد بود تا بتوان با همکاری و همدلی همه نیروها و مشارکت خیران و نیکوکاران مشکلات و مسائل در این حوزه را رفع کرد.

در این نشست از زحمت‌ها و خدمات شهرام جلال پور تقدیر و محمد علی دریانورد به عنوان رئیس جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه معرفی شد.

کد خبر 4644597

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است