Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران - تبریز طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبرز، «فرشاد به آفرین» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران - تبریز خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی آثار هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور دانست و خاطرنشان کرد: قرار است ۲۱۰ غرفه نمایشگاهی میزان علاقه مندان این عرصه باشند.

وی با بیان اینکه عموم مردم از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌توانند از نمایشگاه بازدید و در صورت تمایل از آثار دستی هنرمندان مختلف کشور خرید کنند، افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نهاتی تلاش خود را برای برگزاری مرتب و سالانه نمایشگاه صنایع دستی انجام داده است.

به آفرین؛ فروش ۱۲ میلیارد ریالی نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز در سال گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای توسعه هنرهای دستی استان و استقبال جوانان برای فعالیت در این عرصه باشد.

نخستین نمایشگاه گردشگری استان برگزار می شود

همچنین معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری نخستین نمایشگاه گردشگری استان همزمان با نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد و گفت: تبریز طی سه سال اخیر به یکی از مقاصد مهم گردشگری  تبدیل شده که، این نمایشگاه می‌تواند بستر مهمی برای توسعه این صنعت در استان باشد.

«فرشاد رستمی» ادامه داد: ۱۳ استان شامل خراسان‌های جنوبی و شمالی، ایلام، خوزستان، قم، زنجان، البرز، گیلان، یزد، مرکزی، همدان، تهران و گلستان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که به همراه آذربایجان شرقی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود:۶۸ غرفه در این نمایشگاه برپا خواهد بود اما به دلیل درخواست تعدادی از غرفه داران برای افزایش متراژ و مساحت غرفه‌ها برای ارائه تواتنایی ها و آثار و خدمات خود در عرصه گردشگری، مساحت غرفه‌ها افزایش یافته است.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل بیرجند شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس روزنامه اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت مجلس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان