Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:59:47 GMT

پیشنهاد وسوسه‌انگیز منافقین به سخنگوی سپاه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۵۴۹

پیشنهاد وسوسه‌انگیز منافقین به سخنگوی سپاه

میزان: سردار «یوسف فروتن» در سومین نشست تاریخ شفاهی ترور با محوریت شورش مسلحانه منافقین در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ که عصر امروز سه‌شنبه ۲۸ خرداد برگزار شد، اظهار کرد: استراتژی منافقین «دروغ»، طرح آنها «توطئه» و تاکتیک‌شان «نفوذ» است و این استراتژی از زمان رسول اکرم(ص) بوده و همچنان ادامه دارد.

اولین سخنگوی سپاه با بیان اینکه منافقین هم با حق دروغ می‌گویند هم با کفر و هم با خودشان، گفت: مثلا همین مریم رجوی را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجاب دارد و می‌گوید مسلمان است اما کارها و رفتارش صددرصد متضاد مسلمان بودنش است.

وی افزود: قبل از انقلاب و از زمانی که آلمان بودم با مجاهدین خلق در ارتباط بودم. در مرکز اسلامی هامبورگ اطلاعیه‌های مجاهدین خلق را می‌خواندیم و حتی گاهی از دستگیری اعضای آنها توسط ساواک ناراحت می‌شدیم.

سردار فروتن با بیان اینکه بعد از انقلاب، شب و روز می‌دویدیم که انقلاب را نگه داریم، یادآور شد: قبل از آنکه سپاه رسمیت خودش را اعلام کند من معاون آقای مهدوی کنی بودم. یک روز یک نفر آمد و گفت مجاهدین مشغول دزدیدن اموال بیت‌المال در بنیاد پهلوی هستند. با یکی از دوستان سوار ماشین شدیم و به بنیاد پهلوی در تقاطع خیابان طالقانی و حافط رفتیم. آنجا دیدم «موسی خیابانی» که نفر دوم سازمان منافقین بود به همراه سعادتی در آنجاست و به همراه چند نفر مشغول خالی‌کردن گاوصندوق هستند. دیدم که چندین چمدان را پر از پول کرده‌اند. همین‌که ما رسیدیم پرسیدیم پول‌ها را کجا می‌برید؟ گفت دفتر پدر طالقانی. گفتم من مخلص آقای طالقانی هستم اما تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم این پول‌ها را ببرید. در همین لحظه سعادتی بلند شد پیراهنش را کنار زد اسلحه‌اش را نشان داد و گفت من مسلح هستم. من هم پیراهنم را کنار زدم و گفتم مسلح هستم. درگیری بسیار محتمل و نزدیک بود. ممکن بود همانجا من را بکشند و این ماجرا تمام شود. سعادتی تا این صحنه را دید گفت آقای فروتن دو چمدان از این پول‌ها را شما ببر دو چمدان را هم ما می‌بریم. آخر سر قبول نکردم و چمدان‌های پر از پول را در ماشین گذاشتم و به دفتر حضرت امام(ره) رفتم تا چمدان‌های پول را تحویل بدهم.

وی افزود: اعلان جنگ ۳۰ خرداد ۶۰ توسط منافقین، پیش‌مقدمه‌ای با پشتیبانی بنی‌صدر و دولت موقت داشت.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: منافقین توطئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول

مارچلو لیپی که سابقه قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 را دارد در باشگاه های معتبر ایتالیایی مانند ناپولی، اینتر و یوونتوس مربی گری کرده است. در این ویدیو مروری خواهیم داشت بر بازی های به یادماندنی او با در زمانی که سکان هدایت یوونتوس را بر عهده داشته است.

دانلود (51.4MB)

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • «چهار شگفت انگیز» در شبکه نسیم
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!