Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:35:47 GMT

سرمربی بلژیک و تشویق لوکاکو به جدایی از یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۶۰۳

سرمربی بلژیک و تشویق لوکاکو به جدایی از یونایتد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، روملو لوکاکو را به جدایی از منچستریونایتد تشویق کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در تابستان سال 2017 و با انتقالی جنجالی از لورتون راهی اولدترافورد شد اما علیرغم شروعی فوق العاده، در ادامه او نیز همانند تیمش افت کرد و نتوانست آمار گلزنی درخشانی داشته باشد.

 

 

اوله گونار سولسشر در نیم فصل حضور خود در رختکن یونایتد نشان داد اعتقاد چندانی به روملو لوکاکو ندارد و این مهاجم تنومند در بسیاری از بازی ها نیمکت نشینی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار حاکی از تمایل شدید ایتر به جذب این مهاجم بلژیکی است و ممکن است لوکاکو در تابستان امسال و با رقمی در حدود 70 میلیون یورو راهی سن سیرو شود. حالا روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک نیز معتقد است این جدایی به سود لوکاکو خواهد بود و بهتر است وی یونایتد را ترک کند.

 

روبرتو مارتینز گفت: "به نظر من روشن است که روملو لوکاکو باید منچستریونایتد را ترک کند و جدایی او به سود هر دو طرف خواهد بود. حالا مهم ترین موضوع برای لوکاکو این است که بتواند مقصد مناسبی به عنوان باشگاه بعدی خود پیدا کند. من در مورد لوکاکو نگران نیستم، زیرا او می تواند در هر تیمی بازی کند اما من می خواهم بازیکنانم خوشحال باشند."

روملو لوکاکو اینتر میلان روبرتو مارتینس (سرمربی) منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها روملو لوکاکو اینتر میلان منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!