Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تویسرکان گفت: حضور رهبری و تدبیر ایشان در تمامی سخنرانی هایشان در سال 88 در تبیین نقشه های شوم همچون همیشه غبار فتنه را از کشور پاک و مسیر را روشن کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: 10 سال  از فتنه 88 می گذرد، اما عده اندکی همچنان بر تصور غلط خود تقلب در انتخاباتی می گویند که صحت و درستی آن تأیید شده بود و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آن روزها حضور خودجوش، پرشور و شعور مردم در حمایت از آرمان های انقلاب و بخصوص ولایت فقیه بی نظیر بود، آنان با بینش سیاسی و عمیق خودشان راه حق را به خواص بی بصیرت نشان دادند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه خطبه های رهبری در 29 خرداد88، حجت را بر احزاب سیاسی تمام کرد، افزود: حضور رهبری و تدبیر ایشان در تمامی سخنرانی هایشان در آن سال همچون همیشه غبار فتنه را از کشور پاک و مسیر را روشن کرد، تا جایی که با تبیین حقیقت در هیاهوی فتنه بزرگ چهره دوست و دشمن برای همگان آشکار شد.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه دشمنان با اسلامیت نظام مشکل دارند، تصریح کرد: فتنه انگیزی دشمنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد و هر روز با ترفندی نو وارد مبارزه می شوند و تا ملت آزاده ما را به زانو ننشیند عقب نشینی نمی کند.

وی تأکید کرد: از این رو شرط ایستادگی در برابر دشمنی ریشه دار استکبار همان منطق مقاومت و راه امام و رهبری است تا آنان فکر دست درازی به کشورمان را به خود راه ندهند.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: رهبر انقلاب سال گذشته به فتنه ای که دشمن برای سال 98 طراحی کرده اشاره کردند و با اوضاع و احوال این روزها، این فتنه می تواند با سرمنشاء اقتصادی و معیشتی مردم آغاز شود.

 حجت الاسلام موحدی ادامه داد: با عنایت خدا، رهبری و پشتیبانی و بصیرت مردم تمامی نقشه های شوم دشمنان نظام تاکنون خنثی شده و خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد