Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@05:29:18 GMT

دولت انگلیس به بانک ملت غرامت پرداخت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۶۶۵

دولت انگلیس به بانک ملت غرامت پرداخت می‌کند

رویداد۲۴ روزنامه فایننشال‌تایمز از توافق دولت انگلیس با بانک ملت ایران برای فیصله دادن به یک پرونده شکایت ۱.۲۵ میلیارد پوندی خبر داد.

بنابر این گزارش، بانک ملت ده سال پیش از دولت انگلیس به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده علیه این بانک به بهانه ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران شکایت و طلب غرامت کرده بود.

بانک ملت از وزارت خزانه داری انگلیس به دلیل ممنوع کردن فعالیت‌های بانکی‌اش در بخش مالی این کشور شکایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت انگلیس تاکنون ۳۵ میلیون پوند برای دفاع از خود هزینه کرده اما از بیم شکست در این پرونده حقوقی به پرداخت غرامت رضایت داده است.

وزارت خزانه داری انگلیس در سال ۲۰۰۹ بانک ملت را به اتهام آنچه «مشارکت در برنامه هسته‌ای ایران» خوانده شد، در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بانک ملت علیه وزارت خزانه داری انگلیس شکایت کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۳ دادگاه عالی انگلیس به نفع این بانک حکم صادر و اعلام کرد که تحریم بانک ملت غیرقانونی بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: رویداد24 ، بانک ملت ، دولت انگلیس ، تحریم ، وزارت خزانه داری انگلیس ، برنامه هسته‌ای ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملت دولت انگلیس تحریم برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت ابراهیم صادقی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۴۷۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت محمد سلطانی مهر از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵۰ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید … همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۵۰۵ میلیون و ۹۸۵ هزار و و ۸۵۰ ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت امیر محکم کار بادله از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۰ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد … همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد … همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید … همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید

کد خبر 6084188

دیگر خبرها

  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد