Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@20:34:15 GMT

حضور پر از چالش سرخابی‌ها در قلمرو حریف

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۶۸۷

حضور پر از چالش سرخابی‌ها در قلمرو حریف

به گزارش خبرآنلاین؛ چند روز قبل از اینکه مسئولان باشگاه استقلال به صورت رسمی استراماچونی ایتالیایی را به عنوان سرمربی فصل آینده خود معرفی کنند در خبرها صحبت هایی در خصوص حضور رحمان رضایی در کادرفنی استقلال و کمک به مربی جدید منتشر شد. رحمان که در باشگاه های ایتالیایی به عنوان یکی از دو ایرانی لژیونر در این کشور بازی کرده، احتمالا به همین واسطه قرار است حضور در کنار استراماچونی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که مقطع کوتاهی حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن باعث شده چالش های زیادی روبروی مسئولان استقلال در راه انتخاب رضایی قرار بگیرد. رحمان از نظر خیلی ها مربی با دانش و باتجربه است و به عنوان دستیار همانطور که در تراکتور کار کرد و کسی از او نارضایتی نداشت به نظر در استقلال هم می تواند با توجه به ارتباطی که با استراماچونی می گیرد موفق باشد. در این بین اما حساسیت زیادی که بین سرخابی ها وجود دارد، اجازه نمی دهد که همه چیز انقدر خوب و طبیعی جلو برود. از اختلاف نظرهایی که شنیده می شود در داخل باشگاه وجود دارد تا مصاحبه های بازیکنان سابق که به شدت مخالف حضور یک پرسپولیسی در کادرفنی تیم شان هستند.

علاوه بر رحمان رضایی حتی شنیده می شود که بهزاد غلامپور هم به کادرفنی استقلال دوباره اضافه می شود. غلامپوری که همین چند روز پیش پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال درباره او گفته بود: "زمانی پیراهن استقلال به زمین می‌افتاد خودمان را می‌کشتیم، ولی الان مربی که در پرسپولیس کار کرده، مشتش را به سمت هواداران گره کرده و از باخت استقلال لذت برده، در استقلال مربی می‌شود." این صحبت های برومند باعث شد بار دیگر همه به تب داغ سرخابی ها در فوتبال ایران فکر کنند. غلامپور که سابقه بازی و مربیگری در استقلال را دارد، همراه با علی دایی مدتی در پرسپولیس بود و به عنوان مربی دروازه بان ها کار خودش را دنبال می کرد. او که یکی از استقلالی های حاضر در کادرفنی حریف دیرینه بوده دوباره به استقلال برخواهد گشت و همین باعث شده حساسیت ها بیشتر شود.

به رحمان رضایی و بهزاد غلامپور باید محمدعلی یحیوی هم اضافه کرد. یحیوی هم یکی از استقلالی هایی بود که در زمان حضور علی دایی در پرسپولیس مشغول به کار شد. با این تفاوت که بعد از جدایی دایی، یحیوی باز هم به عنوان مربی در تیم امید قرمزها مشغول به فعالیت شد. فعالیتی که البته بعد از مصاحبه او در خصوص آرزوی موفقیت برای تیم محبوبش استقلال توسط محمد پنجعلی قطع شد. این شاید اوج درگیری های علنی شده بین مربیانی بود که سابقه بازیگری و یا مربیگری در یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس را داشتند و بعد راهی حریف شدند. شاید تنها کسی که در این راه زیاد دچار مشکل نشد احمدرضا عابدزاده بود. عقاب آسیا که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشت در زمان حضور زلاتکو کرانچار به عنوان مربی در کادرفنی قرمزها نیز حضور پیدا کرد اما هیچوقت با چنین جبهه منفی از سوی آبی ها روبرو نشد. شاید به خاطر اینکه عابدزاده همیشه حد وسط را نگه داشت و وارد بازی های عجیب و غریب نشد. این وسط خیلی های دیگر مثل مهدی هاشمی نسب، علی انصاریان، فرزاد آشوبی و ... بودند که با رسیدن به رده مربیگری تا به حال در هیچیک از تیم هایی که در آن بازی کردند مربیگری نکردند و به نوعی دوباره وارد چالش های زمان بازیگری نشدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده سرخابی‌ها آغاز شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام فرابورس؛ مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.   قرار است در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.   همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال