Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سومین مجمع حزب اراده ملت «شعبه تهران» روز سه‌شنبه عصر با حضور اکثریت اعضای حزب اراده ملت دفتر تهران آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: علت اینکه برخی احزاب از تعداد اعضای کمی برخودار هستند، عدم حمایت از احزاب در کل حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی احزاب متاسفانه از تعداد اعضای کمی برخوردار هستند و نمی‌توان نام آنها را حزب گذاشت.

وی ادامه داد: در جریان انتخابات هیئت رییسه مجلس ما بصورت جدی در انتخاب آقای پزشکیان و مطهری فعال بودیم اما متاسفانه اتفاقاتی در انتخاب آقای مطهری رخ داد که منجرب به آن شد که ایشان مجددا انتخاب نشوند.

نماینده مردم تبریز افزود: متاسفانه وجود برخی نهادهای نظارتی قدرت مجلس را کاملا به حاشیه برده است. تقریبا هیچ تصمیمی نمی‌توانیم در مجلس بگیریم. البته ناگفته نماند که برخی نمایندگان مجلس هم متاسفانه نظم جلسه را رعایت نمی‌کنند و این موضوع روی کیفیت تصمیم‌گیری مجلس اثر می‌گذارد.

بی‌مقدار گفت: هرچه توانستیم برای رفع حصر و ممنوع‌التصویری آقای خاتمی تلاش کردیم. هر چند عده‌ای از این نوع تلاش‌های ما خوششان نمی‌آید ولی ما نماینده مردم هستیم و موظفیم مطالبه مردم را پیگیری کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمقدار مجمع حزب اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد

به گزارش «نماینده»حجت الله فیروزی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس به مناسبت ماه رمضان گفت: قوای سه گانه در عین اینکه خودشان مستقل هستند و وظایفی ذاتی دارند، یکی از کارکردهای‌شان باید تعامل با سایر قوا باشد و به هر میزان که تعامل بین سه قوه وجود داشته باشد، به حل مشکلات مردم و روان شدن امور در کشور و همچنین تسهیل گری در اداره کشور کمک می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک میان قوای سه گانه می‌تواند سبب حل مشکلات مردم شود چراکه هدف‌گذاری و وظیفه اصلی دولت و در مجموع حاکمیت امور مردم است و در این جلسات رسیدگی به امور مردم با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم پرهیز از طرح مسائل اختلاف انگیز و همچنین ضرورت مراقبت در خصوص عدم تبدیل اختلاف سلیقه‌ها به چالش میان دولت و مجلس عنوان کرد: تعاملات این دو قوه و هماهنگی‌های بیشتری میان آنها و همچنین همراهی آنها با یکدیگر هم به کاهش اختلافات میان قوا کمک می‌کند و هم اینکه موجب تغییر ذهنیت دو قوه نسبت به یکدیگر می‌شود و از طرفی دیگر نیز به پیشبرد بهتر امور مردم کمک می‌کند.

فیروزی در پایان با بیان اینکه «نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد»، تاکید کرد: طبیعتاً هدف نهایی این هماهنگی‌ها باید به حل مشکلات مردم منتهی شود و هر اقدام و برگزاری جلسه‌ای در مجموعه حاکمیت اعم از مجلس و دولت و نهادهای دیگر باید منتهی به این شود که گره‌ای از مردم باز و سفره مردم پهن‌تر شود.

دیگر خبرها

  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کردند +فیلم
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس
  • نتیجه همکاری مجلس و دولت باید در سفره مردم قابل مشاهده باشد