Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:47:45 GMT

بهاروند و طالقانی باز هم به کمیته اخلاق نرفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۷۵۳

دو عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای سومین بار به دعوت کمیته اخلاق برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ جام حذفی بی اعتنایی کردند که به نظر می‌رسد این کمیته برای صیانت از اعتبار فوتبال از تمام قدرت قانونی خود برای رسیدگی به معضلات فوتبال بهره ببرد.

به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند و کاظم طالقانی به عنوان رئیس سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال خوزستان برای سومین بار به احضار کمیته اخلاق برای پاسخگویی به اتفاقات تلخ فینال جام حذفی در این کمیته بی‌توجهی کردند و به کمیته اخلاق نرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌اعتنایی مطلق دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به احضاریه کمیته اخلاق در حالی است که که به عنوان مدیران عالی رتبه فدراسیوم فوتبال باید بیش از هر فرد و گروه دیگری به قوانین فوتبال احترام بگذارند.

همچنین مهدی تاج طی روزهای گذشته برای پاسخگویی درباره اتفاقات این دیدار در دادستانی کل کشور حضور یافت و اظهارات خودش را بیان کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون بعد از مواجهه با بی‌اعتنایی بهاروند و طالقانی باید برای حفظ اعتبار این کمیته و صیانت از فوتبال از تمام قدرت و اختیارات قانونی خود استفاده کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی