Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@11:53:45 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۷۵۶

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های بوئین زهرا برخورد قاطع با افراد مختل کننده امنیت خانواده‌ها و شهروندان از جمله معتادان و خرده فروشان و با استفاده از تمامی امکانات در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در تصریح این خبر گفت: با تلاش عوامل این یگان تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸ دستگاه خودرو متخلف به دلیل نداشتن پلاک، داشتن پلاک مخدوش و انجام حرکات نمایشی، رانندگی خطرناک و تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، توقیف و ۶ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنها مقدار ۶۶۹ گرم مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه با اشاره به اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش خانواده‌ها و شهروندان می‌باشد، گفت: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانواده معتاد نظم و امنیت امنیت بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مأمور انتظامی در شهرستان هیرمند

یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در هیرمند به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، ساعتی قبل یک مأمور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان هیرمند به شهادت رسید.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد

کد خبر 744142

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت
  • شهادت یک مأمور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید
  • شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر