Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:44:54 GMT

برد خفیف گوانگژو اورگراند در دربی چینی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۷۹۳

برد خفیف گوانگژو اورگراند در دربی چینی

نبرد تیم های چینی مرحله یک هشتم نهایی آسیا با برتری  خفیف تیم میزبان به پایان رسید.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم گوانگژو اورگراند چین در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پایان دور رفت این رقابت ها از سد تیم دیگر کشورش گذشت. 


 امروز (سه‌شنبه) نبرد تیم‌های چینی گوانگژو اورگراند و شاندونگ لوننگ درورزشگاه خانگی گوانژو(Tianhe Stadium) برگزار شد که در پایان این دیدار شاگردان فابیو کاناوارو موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 مهمان خود راشکست دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار وی شیهایو (۳۵) و ژنگ (۸۵ - بازیکن حریف) برای تیم گوانگژو اورگراند گل زدندو تنها گل تیم شاندونگ لوننگ نیز در دقیقه ۶۶ توسط ژانگ چی به ثمر رسید.


با توجه به برد خفیف گوانژو سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به دور برگشت کشیده شد. ضمن آنکه بازی برگشت تیم‌های گوانگژو اورگراند و شاندونگ لوننگ سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد .

 

گوانگژو اورگرانده شاندونگ لیوننگ چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها گوانگژو اورگرانده چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی جذاب در دربی کوچک تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه ۲۰ هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه ۳۰ گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل ۷- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۸- را دارد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896807

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!