Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"11نیوز"؛ صعود نساجی به لیگ برتر هیجان خاصی به فضای فوتبال ایران بخشید. ببرهای مازندران(لقب نساجی) در روز آخر لیگ یک با برتری 6-0 مقابل راه آهن موفق شدند جواز صعود به لیگ برتر را پس از 24 سال کسب کنند. در این بین فرهاد مجیدی ستاره و کاپیتان اسبق استقلال در اینستاگرام خود از نساجی قائمشهر حمایت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی قادیکلایی اصالتا قائمشهری است و پدر او از اهالی روستای قادیکلای بزرگ قائمشهر است. او دو سال پیش در برنامه 90 مهمان عادل فردوسی پور بود و اصالت خود را اشتباها ساروی نام برد اما به نظر می رسد او در دو سال گذشته و به واسطه حضور فرزاد مجیدی در نساجی، بیشتر با شهر پدری خود یعنی قائمشهر آشنا شده است. شماره هفت استقلال آن شب و در برنامه 90 در تلاش بود تا بیشتر مقابل عادل فردوسی پور قرار بگیرد و به هواداران استقلال، علاقه اش به این تیم را نشان دهد. اما مجیدی روز گذشته در مصاحبه ای که داشت از نساجی به عنوان دوم خود نام برد و گفت همیشه از این تیم حمایت خواهد کرد. پس از حضور علی امیری به عنوان مدیرعامل نساجی، فرزاد مجیدی را به سرپرستی این تیم انتخاب کرد و او هم مثل دوران حضورش در استقلال، موفق شد عملکرد خوبی به عنوان  سرپرست داشته باشد. مجیدی به همراه کادر مدیریتی و فنی باشگاه توانستند به حسرت 24 ساله قرمزهای قائمشهری پایان دهند و نساجی را لیگ برتری کنند. 
حضور تیم با سابقه و پر طرفدار نساجی می تواند لیگ هجدهم را جذاب تر کند. نساجی چی ها که سومین تیم باسابقه فوتبال ایارن هستند، 24 سال در حسرت حضور در لیگ برتر بودند و شور و نشاط سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر جان دوباره ای به لیگ برتر و البته ورزش مازندران خواهد داد. مازندران پس از شموشک نوشهر در لیگ برتر دیگر نماینده نداشت. خطه ای که در حال حاضر یکی از پر استعدادترین استان های فوتبالیست پرور ایران محسوب می شود. این روزها بی صبرانه منتظریم تا لیگ هجدهم شروع شود و سوت آغاز لیگ برتر در قائمشهر زده شود. برچسب ها: نساجی قائمشهر ، فرهاد مجیدی ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

کلیدواژه: نساجی قائمشهر فرهاد مجیدی 11نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم