Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه تخصیص آب که رد دفتر فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با اشاره به اینکه در حوزه منابع آبی در این شهرستان در بخش شاهد مشکلاتی هستیم، اظهار کرد: به رغم تلاش‌ها انجام شده در این زمینه در برخی از روستاها با مشکل کم آبی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه کشاورزان نگران از دست رفتن دست رنج‌های خود هستند، افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات کشاورزان رفع این مشکل از سوی مسئولان ارشد شهرستان است در همین راستا نیز روز گذشته از وضعیت چهار روستا بازدید که متأسفانه برخی مزارع از وضعیت مناسب برخوردار نبوده و در صورتی که در روزهای آینده آب به این اراضی نرسید دسترنج کشاورزان نابود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به بارش‌های مناسب در امسال بیان موضوع کمبود منابع آبی مردم را قانع نمی‌کند، گفت: توزیع نادرست آب یکی از مهم‌ترین عوامل بروز این مشکل در برخی از روستاها است.

وی با تأکید بر لزوم رفع این معضل و مدیریت محلی آب، بیان کرد: باید با اتخاذ تصمیمات مناسب این نگرانی مردم را برطرف کرده تا سال زراعی جاری را بدون مشکل طی کنند.

سید محمدی در ادامه به بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از برخی از مناطق شهرستان صومعه سرا اشاره و اظهار کرد: صومعه سرا از جمله شهرستان‌های حادثه خیز استان گیلان که باید برای کاهش خسارات ناشی از این حوادث تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کد خبر 4644630

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نخستین نشاء برنج در استان مازندران در فصل زراعی جاری امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و دیگر مسئولان اجرایی بصورت مکانیزه در روستای فیروزکلای علیا شهرستان آمل انجام می‌شود.


رمضانی با اشاره به اینکه شخم و شیار اراضی شالیزاری تاکنون در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از شالیزار‌های استان (معادل ۸۱ درصد سطح کل) انجام شد گفت: آب تخت اولیه در سطح ۱۳۳ هزار هکتار (معادل ۶۳ درصد سطح کل) انجام شد.


وی تصریح کرد: خزانه‌گیری برنج تاکنون در سطح ۱۶۷ هزار هکتار (معادل ۷۸ درصد سطح کل) و بذر پاشی هم در سطح ۱۵۰ هزار هکتار (معادل ۶۹ درصد سطح کل) از اراضی شالیزاری استان انجام شد.


رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: کشاورزان امسال راغب شدند به کشت ارقام پرمحصول بپردازند و پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار هکتار به کشت ارقام پرمحصول در استان افزوده شود.


به گفته رمضانی ۱۷۸ بانک نشاء در استان مازندران فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال