Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:32:18 GMT

ستاره جنجالی بارسلونا در تیررس لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۰۳۷

ستاره جنجالی بارسلونا در تیررس لیورپول

عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا، مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، فصل دوم حضور دمبله در بارسلونا نیز موفقیت آمیز نبود و حالا دیگر کمتر کسی از بین هواداران بارسلونا روی این بازیکن به عنوان ستاره ای تاثیرگذار حساب می کند. دمبله 2 سال قبل و با انتقالی جنجالی با مبلغ هنگفت 105 میلیون یورو از دورتموند راهی نوکمپ شد اما رفتارهای غیرحرفه ای، مصدومیت های متوالی و جنجال های فراوان باعث شد او عملکرد موفقی در تیم جدید خود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

TEAM TALK مدعی شد لیورپول قصد دارد ستاره فرانسوی و جوان بارسا را در تابستان جذب کند. اگرچه اخبار موید آن است که مرسی سایدی ها تمایلی به خریدهای گرانقیمت در تابستان ندارند، اما جذب عثمان دمبله ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. به هر حال به نظر می رسد احتمال زیادی مبنی بر جدایی دمبله در تابستان وجود دارد و دیگر کسی در رختکن نوکمپ خواهان حفظ این بازیکن جنجالی نیست.

 

بعید است بارسلونا تمایلی به فروش دمبله با قیمتی کمتر از رقم خرید داشته باشد اما به هر حال ممکن است با مذاکرات بین دو باشگاه برای این انتقال توافق حاصل شود.

 

احتمال دیگر، انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن است. اگر عزم بارسلونا برای بازگشت نیمار جدی شود، آنگاه شاید این مهاجم فرانسوی به عنوان بخشی از قرارداد ستاره برزیلی راهی پارک دوپرنس شود تا اینگونه رقم پرداختی بارسا به پاری سن ژرمن به طور محوسی کاهش یابد.

نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا لیورپول بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا لیورپول بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج آرائوخو در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقادات بسیار زیادی را از او به همراه داشت و بسیاری مدعی شده بودند که دلیل شکست و حذف بارسا در این بازی ۱۰ نفره شدن آنها بوده است.

همین موضوع باعث شد که این بازیکن در چند روز اخیر به موضوع بحث اصلی رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود و حتی انتقادهایی از سوی ایلکای گوندوگان از او مطرح شد که جنجال و حواشی زیادی را هم در این تیم به همراه داشت.

حالا خبر داده است که نمایندگان این ستاره اهل اروگوئه مذاکرات‌شان را با باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به توافق شخصی با این بازیکن برسند و پس از آن بتوانند باشگاه بارسلونا را هم برای فروش او راضی کنند.

بایرن تقریبا از یک سال قبل علاقه زیادی به جذب آرائوخو ابراز کرده بود و حتی پیشنهادهایی را هم به بارسلونا ارائه کرد که مورد قبول آنها قرار نگرفت. گفته می‌شود مبلغ مورد نظر بارسا برای فروش این بازیکن بسیار بالاست اما بایرن حاضر نیست بیشتر از ۷۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • کاری که عثمان دمبله با بارسلونا و هوادارانش در دیدار شب گذشته در لیگ قهرمانان انجام داد! / ویدیو فان
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا