Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:43:06 GMT

کمالوند: مجیدی گره تیم امید را باز می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۰۴۷

کمالوند: مجیدی گره تیم امید را باز می‌کند

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که امروز بازدیدی از تمرین تیم ملی امید داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دو بازیکن پارس جنوبی به تیم ملی امید دعوت شدند، امروز با آقای رضائیان زمانی را به بازدید از تمرین تیم امید اختصاص دادیم؛ مدتی هم بود آقای مجیدی را ندیده بودیم و آمدیم تا دیداری با او داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: بازیکنان جوانی در تیم ملی امید هستند و باید کار کنند؛ اینکه فرهاد مجیدی هم مربی جوانی است، یک حسن برای تیم امید خواهد بود چراکه انگیزه بالایی دارد؛ امیدوار هستم یک جایی طلسم نرفتن به المپیک به دست یک جوان ایرانی شکسته شود؛ آقای مجیدی آدم شایسته‌ای است و در استقلال نیز توانایی‌های خود را ثابت کرد؛ می‌توانیم امیدوار باشیم که بعد از سالیان سال به المپیک صعود کنیم.

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره تست‌گیری روز گذشته‌ای که داشت، عنوان کرد: دیروز از حدود ۳۰۰ بازیکن تست گرفتیم و حدود هشت بازیکن را انتخاب کردیم تا در شروع تمرینات حتما به تمرینات اضافه کنیم.

 

کمالوند با بیان اینکه نسبت به بودجه باشگاه پارس جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: بچه‌هایی که از تیم ما جدا شدند را می‌خواستیم ولی پیشنهاد بهتری داشتند؛ در فوتبال نیز مهم این است که همدلی وجود داشته باشد؛ خدا را شکر در راس باشگاه ما نیز آقای رضائیان حضور دارد که مدیر بسیار خوب و مردان خوش نام فوتبال است؛ سعی ما بر این است روی همدلی و صمیمیت بچه‌ها کار کنیم.

 

او یادآور شد: بچه های جوان تیم ما انگیزه دارند و خیلی نگران نیستیم که بچه‌های با تجربه ما جدا شدند؛ سعی می‌کنیم با همین جوانان تیم خوبی بسازیم؛ تمام بازیکنانی هم که گرفتیم، نفراتی بودند که در لیگ یک بازی می‌کردند؛ سعی کردیم از بازیکنان جوان لیگ یکی استفاده کنیم که آینده داشته باشند و تا به امروز از جذب بازیکنان راضی بودم.

 

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ابراز کرد: راجع به دو بازی تیم ملی با سرمربیگری آقای ویلموتس نمی‌شود خیلی صحبت کرد؛ به نظر شما در یک یا دو جلسه تمرین، کسی می‌تواند تیم را هجومی کند؟ من این اعتقاد را ندارم؛ تاثیر آقای ویلموتس را باید در درازمدت دید؛ تاثیر یک مربی حداقل نیاز به دوره ۶ ماهه دارد تا حرف‌ها و تاکتیک‌های او جا بیفتد.

 

کمالوند در مورد حضور مجیدی در تیم ملی امید گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم خوبی با انتخاب او گرفت؛ بالاخره این جوانان باید از یک جایی شروع کنند؛ همانطور که موافق تصمیمی هستم که درباره مربیگری آقای هاشمیان در تیم ملی بزرگسالان گرفته شد؛ این بچه‌ها سالیان سال بازیکن تیم ملی بودند و پیراهن آن را بر تن داشتند؛ هاشمیان و مجیدی لژیونر بودند و با تجربه هستند؛ بالاخره باید به آنها میدان داده می‌شد و فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال تصمیم خیلی خوبی گرفته است.

 

او تصریح کرد: اعتقادم این نیست که یک فرد باید در مربیگری ۲۰ سال تجربه کسب کند؛ آن کسی هم که بعد از ۲۰ سال سرمربی تیم ملی می‌شود، بالاخره از یک جایی شروع کرده است؛ این یک ریسکی است که فدراسیون فوتبال انجام داده چراکه ما ۴۰ سال با انواع و اقسام مربیان خارجی، باتجربه، پیر و ... در تیم ملی امید نتیجه نگرفتیم؛ حالا هم یک جوان بیاید؛ فکر می‌کنم آن بحث جوانی و انگیزه‌ای که آقای مجیدی دارد، می‌تواند این گره را باز کند.

فراز کمالوند (سرمربی) پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در بخشی از برنامه صداتو که از یکی از پلتفرم‌ها با مجوز صداوسیما پخش می‌شود، آهنگ «تو محشری» امید سلطانی اجرا شد که با رقص گروهی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله همراه شد. این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند