Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@06:46:35 GMT

نتانیاهو از تصمیمش برای شرکت در نشست منامه خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۰۵۰

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش النشره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در نشست منامه بحرین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: ما روابط پنهان و آشکاری با بسیاری از سران عرب داریم و روابط گسترده ای میان اسرائیل و بیشتر کشورهای عربی وجود دارد. به زودی نشست مهمی در بحرین برگزار می شود که ما از آن استقبال می کنیم و از تلاش آمریکا برای تحقق آینده ای بهتر و حل مشکلات منطقه هم استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیلی ها در این نشست حاضر خواهند شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نشستی با حضور مشاوران امنیت ملی آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی در قدس برگزار خواهد شد، خبر داد و گفت: این نشست برای تضمین ثبات در خاورمیانه در این برهه حساس بسیار مهم است!

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو معامله قرن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گردد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دستیار ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه خاطر نشان کرد: نتانیاهو از کنترل خارج شده است و باید مهار گردد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با تور ونسلند، دستیار ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و حقوق بین‌الملل را تشریح کرد و گفت: با وجودی که ایران قادر بود این عملیات را در شعاع گسترده‌تری انجام دهد، صرفاً آن بخش از مواضع نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد که از آنجا حمله به سفارت کشورمان در دمشق صورت گرفته بود.

امیرعبداللهیان افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و متحدانش در حال قتل عام و نسل کشی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی در غزه است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید داشت: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: نتانیاهو از کنترل خارج شده است و باید مهار گردد.

در این دیدار، تور ونسلند، دستیار ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه نیز ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت که شرایط از کنترل خارج شده و وضعیت مردم فلسطین تاسف آور است. 

وی گفت: سازمان ملل متحد خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت بکار می‌گیرد.

ونسلت خاطر نشان کرد: جامعه بین‌المللی می‌بایست بر دستیابی به آتش بس فوری در غزه و پایان فوری جنگ متمرکز باشد.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیمامیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گردد
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری