Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران در سومین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران (حاما) شعبه شهرستان تهران با بیان اینکه شورای تشکیلات شعبه‌های حزب سالانه است، اظهار کرد: سومین شورای تهران باید برگزار می‌شد و امروز روز برگزاری مجمع حزب اراده ملت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عنوان‌ها در حزب سالانه است، ادامه داد: ما هر سال مجمع را برگزار می‌کنیم و تشکیلات تهران جدای تشکیلات مرکزی حزب است و شعبه تهران مستقل بوده و خودشان مجمع دارند.

حکیمی پور اضافه کرد: اعضای تهران ۱۵ عضو شورا دارند که اصلی بوده و ۵ نفر علی البدل هستند که ۱ عضو بازرس اصلی داشته و ۱ عضو علی البدل است و از بین اعضا هیات اجرایی انتخاب می‌کنند.

وی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که می‌دانید وظیفه مجلس قانون گذاری بوده و شخصی باید کاندید باشد که به درد مجلس و پارلمان برسد.

حکیمی پور با اشاره به اینکه فردی باید انتخاب شود که از عهده مسئولیت‌ها در سطح ملی بر آید، خاطر نشان کرد: باید فردی انتخاب شود که تخصص، تعهد، قابلیت و صلاحیت فردی و اخلاقی داشته و فردی ساختار پذیر و منظم و مشورت پذیر باشد.

وی با بیان اینکه اشخاصی که وارد مجلس می‌شوند باید از فیلتر‌های حزبی گذشته و تمرین کار جمعی کرده باشند، یادآور شد: زمانی که حزبی از کاندیدایی حمایت می‌کند باید جوابگوی عملکرد آن فرد باشد.

حکیمی پور با بیان اینکه جوانان همیشه بار انقلاب را بر دوش کشیدند، گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و از اولویت‌های ما در شورای مرکزی جوانان است تا حزب پویا بوده و حرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات مجلس اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • یک تصویر متفاوت از صحن مجلس /مهمانان ویژه پارلمان چه کسانی بودند؟