Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از سیمای کلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان استان همینک به یک کارگاه بزرگ راهداری تبدیل شده است و در بخش حمل و نقل نیز با تلاش و همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل هم هیچ مشکلی در تامین و بارگیری کالا‌های اساسی از بنادر جنوب به استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارسلان شکری با تقدیر از استاندار آذربایجان غربی برای توجه ویژه در نوسازی ناوگان حمل و نقل علی الخصوص ناوگان یخچالی افزود: اساسی‌ترین زیرساخت‌های حمل و نقل، راهداری و نگهداری از راه‌ها است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام همت و تلاش خود را صرف این امر میکند.

 شکری با اشاره به طرح ساخت پل پوش آباد اشنویه و تعریض محور‌های اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده این پروژه‌ها را از مهمترین پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در شهرستان اشنویه عنوان کرد و افزود: در کنار این پروژه‌ها پروژه‌هایی مثل لکه گیری و روکش محور‌های روستایی و محور اشنویه - پیرانشهر، حذف نقاط پر حادثه همچون حذف پیچ صوفیان، اصلاح رمپ ورودی و خروجی تقاطع پادگان جلدیان، شانه سازی محور اشنویه - ارومیه بطول ۱۲ کیلومتر، خط کشی محور اشنویه - ارومیه بطول ۶۵ کیلومتر، رنگ آمیزی سرعت کاه‌های محور‌های مواصلاتی اشنویه از جمله دیگر پروژه‌های راهداری در این شهرستان را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان اشنویه نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تلاش‌های این اداره کل برای بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان اشنویه تقدیر کرد.    وی با اشاره به احداث پل پوش آباد و تعریض محور‌های اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده گفت: انجام این پروژه‌ها نقش بسزایی در امنیت محور‌های مواصلاتی اشنویه و تردد آرام مسافرین خواهد داشت.

گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بعد از این جلسه بصورت میدانی از محل احداث پل پوش آباد اشنویه بازدید و در جریان روند احداث این پل و مسایل و معضلات آن قرار گرفت و توصیه‌ها و راهکار‌های لازم را به پیمانکار پروژه در جهت تسریع در اتمام آن صادر نمود.   انتهای پیام/م   سفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به اشنویه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری استان مرکزی از آغاز به کار گسترده ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهرداد جهانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 860 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 56 پروژه عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جاده‌های استان مرکزی پیش بینی شده است. به طور حتم میزان تخصیص منابع مالی در سرعت اجرایی طرح‌ها نقش به‌سزایی دارد.

وی افزود: فعالیت گسترده‌ 56 پروژه‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقاء ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، احداث و تکمیل ساختمان راهدارخانه‌ها، پلیس راه‌ها، سوله‌ها و پایانه‌ها و توسعه سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در سال 1403 آغاز شده است که امیدواریم با تحقق این امر شاهد رضایت‌مندی حداکثری مردم از خدمات دولت باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اتمام طرح‌های راهداری زمستانی و نوروزی و مساعدشدن نسبی شرایط آب و هوایی، براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، فعالیت تعداد زیادی از پروژه‌های مهم عمرانی در حوزه فعالیت‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های استان آغاز شده است که در فاز نخست 56 طرح در دستور کار قرار دارد.

جهانی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام این اداره کل بیان کرد: طرح‌ها شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، 11 طرح بزرگ ایمنی، 15 طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی است که تا پایان اردیبهشت ماه امسال تعداد این کارگاه‌ها به بیش از دو برابر می‌رسد.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران استاننیز افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن است که به منظور تحقق این امر به طور شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است، چراکه پیگیری امور تا حصول نتیجه تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد