Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی معادل ۳۴۱ نفر دوره مهارتی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در زندان‌های سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

وی گفت: از مجموع ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ۵۰ هزار و ۸۵۹ نفر ساعت آن برای آقایان و هفت هزار و ۳۳۷ نفرساعت آن برای خانم‌ها اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۱ نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره‌ها ۲۷۶ نفر دوره مرد و ۶۵ دوره زن بهره مند شده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان، بیان کرد: موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ‌سازی است و ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به طور صحیح انجام شود.

اولیایی گفت: با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد می‌توانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم.

کد خبر 4644690

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مهارتی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۷ هزار تن حنا ازمزارع جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان‌های دلگان، ایرانشهر و بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان با داشتن آب و هوای مساعد و خاک حاصلخیز از محدود مناطقی در کشور است که محصول حنا در آن هر سال سه چین برداشت می‌شود.
اردشیر شهرکی  افزود: سال گذشته از هر هکتار بطور متوسط چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم حنا برداشت و به بازار‌های مصرف عرضه شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: چین اول محصول صنعتی حنا در استان اواخر خرداد، چین دوم نیمه شهریور و چین سوم تا اواخر سال برداشت می‌شود.
وی با بیان اینکه حنای سیستان و بلوچستان مفتخر به دریافت برچسب ارگانیک محصول شده است، اظهارکرد: از سرمایه‌داران دعوت می‌شود با سرمایه‌گذاری در بخش فرآوری و بسته بندی حنا زمینه توسعه کشت بیشتر این محصول و در نتیجه زمینه توسعه اقتصادی منطقه را فراهم کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • رشد ۲۰ درصدی اجرای آموزش‌های مهارتی در خوزستان
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • ۶ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در استان مرکزی ارائه شد
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته
  • ۲۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دلیجان ارائه شد
  • دیدار مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برداشت ۱۷ هزار تن حنا ازمزارع جنوب سیستان وبلوچستان