Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@10:19:59 GMT

پرواز اصفهان به مقصد عسلویه نرسید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۱۹۶

ساعت 24-پرواز اصفهان به مقصد عسلویه در شیراز فرود آمد.

 پرواز اصفهان به مقصد عسلویه به دلیل بدی آب و هوا، در شیراز فرود آمد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۹ درصدی پرواز‌های فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر کل فرودگاه‌های استان با اشاره به خدمات رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی درفرودگاه بین المللی شهید بهشتی گفت: آمار پروازی و مسافری این فرودگاه در ایام نوروز ۱۹ درصد افزایش یافته است.


ابوذر ضیایی افزود: در ده روزه ابتدایی سفر‌های نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا  ۴ فروردین ۴۸۳۶۳ مسافر با ۴۲۸ پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۱۹ درصدی در تعداد پرواز و افزایش ۱۵ درصدی در تعداد مسافر هستیم.


او  با اشاره به برپایی شش سفره هفت سین میدانی و ترمینالی، نصب المان‌های نوروزی در محوطه فرودگاهی، حضور مستمر عروسک‌های عمو نوروز، ننه سرما و حاجی فیروز جهت خوش آمدگویی به مسافرین و گرفتن عکس یادگاری با آنها و اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوع و پذیرایی با افطاری ساده از مسافرین و مراجعین روزه دار در ترمینال‌های پروازی فرودگاه گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ امسال در تمامی فرودگاه‌های کشور جهت ارتباط هر چه بیشتر مردم با ناظران فرودگاهی و بیان انتقادات و پیشنهادات آنها راه اندازی شده است.


مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به راه اندازی کمپین سراسری راه آسمان در کلیه فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در این کمپین که با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها از ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده، مسافران سفر‌های هوایی می‌توانند در ایام نوروز با ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خود در طول سفر به آی دی @airport_iran۱۴۰۳ در پیام رسان‌های ایتا و تلگرام، به قید قرعه برنده جایزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهار شنبه ۸ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۷ فروردین
  • افزایش ۱۹ درصدی پرواز‌های فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز اصفهان – رشت – اصفهان از نیمه فروردین
  • برقراری مجدد پرواز در مسیر‌های اصفهان – رشت – اصفهان از ۱۵ فروردین
  • پروازهای رشت از فرودگاه اصفهان از سر گرفته شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۴ هزار مسافر از فرودگاه شیراز