Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:01:51 GMT

یادواره ملی شهید کاوه در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۲۰۷

یادواره ملی شهید کاوه در خراسان جنوبی برگزار می شود

محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه با حضور در روستای بیهود قاینات زادگاه شهید محمود کاوه و در دیدار با مادر این شهید بزرگوار افزود: شهید محمود کاوه از شهدای تاثیرگذار هشت سال دفاع مقدس بود که ترویج سیره آن شهید در قالب یادواره‌ای ملی ضروری است.

وی بیان کرد: به زودی کمیته تخصصی برگزاری یادواره شهید کاوه در مرکز استان برگزار می‌شود تا زمینه برای یادواره‌ای ارزشمند و در شأن این شهید بزرگوار برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پروژه نیمه تمام سالن ورزشی روستای بیهود، جاده بیهود - نوغاب که چهار کیلومتر آن آسفالت و ۱۰ کیلومتر دیگر باقیمانده، اینترنت پر سرعت، اشتغال جوانان و اهمیت به کشت گلخانه‌ای و تسهیل صدور پروانه‌های مسکن از مهمترین مطالباتی بود که در این دیدار توسط مادر شهید کاوه و معتمدان روستا مطرح شد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار قول تأمین ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی روستای بیهود، پرداخت تسهیلات هفت درصدی برای کشت گلخانه، سنگ فرش معابر روستا و پرداخت تسهیلات بلاعوض و بلند مدت ساخت مسکن را به مردم این روستا داد.

سردار شهید محمود کاوه یکم خرداد ۱۳۴۰ در روستای بیهود از توابع قاینات به دنیا آمد و ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه حاج عمران عراق به شهادت رسید.

۳۲۱۵*۷۵۵۶*۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی قاینات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد