Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:05:46 GMT

امریکا همه جوره دست و پای ما را بسته است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۲۸۷

امریکا همه جوره دست و پای ما را بسته است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «بیژن زنگنه»، وزیر نفت، در جلسه مجمع عمومی سالیانه تشکیل مردم نهاد «مجمع وزیران ادوار» گفت: شرایط امروز از شرایط دوران جنگ هم سخت تر است. در دوران جنگ صدام چاه های نفت را می زد، ولی الان که نفت داریم نمی توانیم بفروشیم.

وی افزود: نفت به اسم ایران در هیچ جای دنیا به فروخته نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط سخت و سنگینی مردم متحمل می شوند. ما تنها در بحث نفت خام تحریم نیستیم بلکه پتروشیمی ما هم درگیر است و امریکا همه جوره دست و پای ما را بسته است. اگر داخل  درست شود خارج هم درست می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پتروشیمی جنگ نفت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا

روزنامه ایران نوشت: امریکا روز گذشته به اطلاع دولت نیجر رساند که با درخواست این کشور غرب آفریقا مبنی بر خارج کردن هر چه سریع‌تر نیروهای نظامی‌اش از خاک نیجر موافقت کرده است.    این اقدام پیش از این با نظر منفی جو بایدن همراه شده و به خواسته وی از اجرای آن خودداری شده بود اما حالا که کاخ سفید تغییر رویه داده، آثار تبعی آن در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه می‌تواند قابل ملاحظه باشد.    طبق گزارش واشینگتن پست، توافق امریکا موجب خروج بیش از هزار سرباز ویژه این کشور از خاک نیجر خواهد شد اما سؤال مهم‌تر منتج از این جابه‌جایی این است که سرنوشت پایگاه هوایی تعبیه شده امریکا در خاک نیجر چه خواهد شد.    اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیریم بودجه احداث این پایگاه نظامی برای امریکا از  ۱۱۰ میلیون دلار هم فراتر رفته و فقط ۶ سال از ساخت این پایگاه می‌گذرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا