Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@04:22:43 GMT

آنگلا مرکل دچار لرزش ناگهانی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۳۱۶

خرداد؛صدراعظم آلمان در جریان دیدار با رئیس‌جمهوری اوکراین در برلین، دچار لرزش ناگهانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در دیدار امروز -سه‌شنبه- با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری جدید اوکراین، لحظاتی دچار لرزش شد.

در ویدیوی منتشر شده توسط آسوشیتدپرس تمام بدن مرکل می‌لرزد و او تلاش می‌کند تا خود را متعادل نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در برلین برگزار شد.

وی کمی بعد به حالت عادی بازگشت و با زلنسکی برای شرکت در این مراسم به راه افتاد. در تصاویر بعدی لرزشی در بدن مرکل دیده نمی‌شود.

آنگلا مرکل اندکی بعد در جمع خبرنگاران گفت که حالش خوب است و احتمالا به اندازه کافی آب نخورده بوده است. دمای هوای برلین امروز ۳۰ درجه سانتیگراد بود. برچسب ها: مرکل ، لرزش ناگهانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدراعظم آلمان: اسراییل به کاهش‌ تنش‌ها کمک کند

صدراعظم آلمان در واکنش به پاسخ ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق» این حمله را محکوم کرده و خواستار جلوگیری از گسترش تنش‌ها شد.

به گزارش ایسنا،‌ در پی پاسخ ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی طی عملیات «وعده صادق»، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان این حمله را محکوم کرده و به ایران درباره «گسترش بیشتر تنش‌ها هشدار داد.»

پایگاه خبری یورواکتیو در این باره گزارش داد، شولتس که به چین سفر کرده است، امروز (یکشنبه) گفت: ما نباید این مسیر را ادامه بدهیم. هر کاری که بتوانیم برای اطمینان یافتن از این که تنش‌ها گسترش بیشتری پیدا نکند، انجام خواهیم داد.

شولتس با نادیده گرفتن اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک ایران با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حق مشروع ایران برای پاسخ به این اقدام، این حمله را «غیرقابل توجیه» خوانده و گفت که «ما تنها می‌توانیم به همه هشدار بدهیم، به ویژه به ایران، که این رویه را ادامه ندهد.»

صدراعظم آلمان همچنین گفت که رژیم صهیونیستی نیز باید به کاهش تنش‌ها کمک کند.

ایران چند روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده و آن را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه این رژیم و در چارچوب بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدراعظم آلمان: اسراییل به کاهش‌ تنش‌ها کمک کند
  • عرق بدن‌تان بوی بدی می‌دهد؟ دچار کمبود این دو ویتامین هستید
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد
  • حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • ورزش منظم خطر ابتلا به پارکینسون را کاهش می‌دهد
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • بارش ناگهانی برف در یزد + فیلم
  • سفر صدر اعظم آلمان به چین با محوریت اوکراین
  • سفر اولاف شولتس به چین