Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@04:45:01 GMT

عیادت محمدرضا عارف از علی پروین

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۳۵۶

عیادت محمدرضا عارف از علی پروین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا عارف با آرزوی بهبودی کامل برای علی پروین خطاب به او گفت:نسل ما خاطرات خوبی از شما در  یادها دارد و امیدوارم به زودی شما را در میادین ورزشی ببینیم.

رئیس فراکسیون امید  گفت: باید  چهره های ورزشی ما که در بین نسل جوان به عنوان اسطوره شناخته می شوند الگویی به مانند تختی برای این نسل باشند و افرادی به مانند شما می توانند در این زمینه نقش آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پروین نیز ضمن اظهار خشنودی از دیدار با  دکتر عارف از حمایت های رئیس فراکسیون امید از پیشکسوتان عرصه ورزش  قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان علی پروین فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی گفت: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در انزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در منطقه آزاد بندرانزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در انزلی گفت: خوشبختانه اردوی تیم ملی ساحلی نیز در این مجموعه ساحلی برگزار شده و من متاسفانه تاکنون به این مجموعه نیامده بودم و ظرفیت‌های بسیار زیادی در گیلان وجود دارد.

 رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به استانداردهای فدراسیون فوتبال آسیا افزود: بنا شده فرم‌های فدراسیون فوتبال آسیا‌ای ای اف برای این مجموعه تکمیل شود و اگر بتوانیم بازی‌های بین‌المللی را نیز در بندرانزلی برگزار کنیم.

تاج با اشاره به الزامات‌ای اف سی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از الزامات فدراسیون فوتبال آسیا نزدیکی هتل پنج ستاره به مجموعه‌های ورزشی میزبان رویدادهای بین‌المللی است و وجود دو هتل پنج ستاره در فاصله ۱۰ کیلومتری اینجا شرایط را محیا خواهد کرد.

تاج با اشاره به امکانات هتل‌های نزدیک مجموعه ورزشی گفت: مسؤولین کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون برای بازدید به این هتل‌ها می‌روند و اگر توانستیم بازی‌های بین المللی را اینجا میزبانی کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تلاش ایران برای میزبانی مقدماتی جام جهانی ساحلی‌بازان ایران به مقام سوم رسیدند

دیگر خبرها

  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی  
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد/ نباید تحت تاثیر تندروهایی قرار گرفت که هیچ نقشی در 8 سال جنگ تحمیلی نداشتند/ هر گاه مسئولان با مردم فاصله گرفتند با شکست مواجه شدیم/ مردم با هیچ کسی تا ابد عقد اخوت نمی‌بندند